کد خبر: ۳۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  رئیس مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی در نامه‎ای به رئیس انجمن حمایت از حیوانات از مواضع اصولی وی در رد عمل جراحی زیبایی گوش و دم در حیوانات (بویژه سگ) تشکر کرد.

دکتر محمد لطفی‎زاده در نامه خود به دکتر آل داود خواستار اهتمام انجمن حمایت از حیوانات به پیگیری تصویب قانون "حمایت از حیوانات" شد و از رئیس انجمن حمایت از حیوانات خواست نسخه‎ای از پیش نویس قانون مذکور را در اختیار مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی برای بررسی ، تکمیل و پیگیری با شتاب بیشتر قرار دهد.

 

 دکتر سید جاوید آل داود

 دکتر محمد لطفی‎زاده

 

 

متن نامه دکتر لطفی‎زاده خطاب به دکتر آل داود به این شرح است :

 

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر سید جاوید آل داود

رئیس محترم انجمن حمایت از حیوانات

 

سلام علیکم

 

در پی انتشار گفتگوی جنابعالی با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره جراحی زیبایی در حیوانات و موضوع خرید و فروش بدون ضابطه آنان بدینوسیله وظیفه خود می‎دانم از حضرتعالی به دلیل اتخاذ مواضع اصولی متناسب با شأن انجمن حمایت از حیوانات تشکر نمایم.

بدون شک انتظار جز این هم نیست که جنابعالی بعنوان یکی از فعالان حمایت از حیوانات نقش پررنگ‎تری در حمایت از این مخلوقات خداوند ایفا نمایید. اینجانب از ملاحظه موضع شما در رد عمل جراحی زیبایی گوش و دم در حیوانات خانگی (بویژه در مورد سگ‎ها) خرسند شدم و از اینکه بدون در نظر گرفتن منافع اقتصادی انجام اینگونه اعمال جراحی، موضعی متقابل با آن ابراز داشتید و عدم وجود قانون مدون درباره خرید و فروش انواع حیوانات را معضل دانسته و خواستار حل این معضل شده‎اید مراتب سپاس خود را اعلام می‎دارم.

امیدوارم علیرغم آنکه چند بار حضوراً خواستار پیگیری مجدانه درباره قانون "حمایت از حیوانات" شدم و متأسفانه گشایشی حاصل نشد، برای پرهیز از انجام یک کار تکراری در این مرکز، این موضوع فتح بابی برای بازگشت به پیگیری جنابعالی از نمایندگان مجالس گذشته باشد و جداً این مسئله را در نظر گرفته و نسخه‎ای از پیش‎نویس قانون مسبوق به سابقه را در اختیار این مرکز قرار دهید تا به مدد الهی با همکاری عموم فعالان حقوق و حمایت از حیوانات این موضوع با شتاب بیشتر پیگیری شود.

از درگاه الهی برای حضرتعالی در این راه توفیق آرزومندم و از هیچ کمکی در این مطالبه به حق دریغ نخواهم نمود.

 

دکتر محمد لطفی‎زاده

رئیس مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Hooom!
|
-
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۶/۰۶
0
1
Ashti konooneh digeh areh? Hala digeh toop too zamine harifeh, taa babinim chi javaab bedeh. ishallah Ashti konid hamdigaro baghal konid hameh chi hal sheh digeh!!!!!!
Eradatmand.
نظر شما
ادامه