کد خبر: ۳۱۹۹۷
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
بازی با کلمات، ماهیت این شکایت را عوض نخواهد کرد:
در پی درج خبر «دستور موقت توقف برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی در پی شکایت شش تن از اعضای سازمان نظام دامپزشکی» در حکیم مهر، جامعه دامپزشکان ایران جوابیه ای را برایمان ارسال نموده است ...
 
 

حکیم مهر - در پی درج خبر «دستور موقت توقف برگزاری چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی در پی شکایت شش تن از اعضای سازمان نظام دامپزشکی» در حکیم مهر، جامعه دامپزشکان ایران جوابیه ای را برایمان ارسال نموده است که عیناً به شرح زیر است:

پیرو درج خبری در وب‌سایت و کانال تلگرام "حکیم مهر" مبنی بر شکایت جامعه دامپزشکان ایران از وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام دامپزشکی طی دو خبر با کد خبری۳۱۹۶۱ و ۳۱۸۹۳ در روزهای 13 و 16 مهرماه به اطلاع می‌رساند، جامعه دامپزشکان ایران هیچ‌گونه شکایتی را در مراجع قضایی در این خصوص مطرح نکرده است و کلیه مطالب عنوان شده بی‌اساس و در راستای اختلاف‌افکنی و تشویق اذهان صنف پرتلاش دامپزشکان است.
با این حال جامعه دامپزشکان ایران در چهارچوب اخلاق و قانون خود را موظف به پیگیری قانونی حقوق تضییع‌شده بسیاری از نامزد‌های شرکت در چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی استان‌ها می‌داند که متاسفانه با عدم پاسخ‌گویی ارکان سازمان نظام دامپزشکی مواجه شده‌اند.
لذا ضمن تکذیب ادعای مطرح شده توسط سایت و کانال اطلاع‌رسانی حکیم مهر که بر خلاف موازین اخلاقی و قانونی صورت‌گرفته، جامعه دامپزشکان ایران با حفظ حق قانونی شکایت از نشر این اخبار کذب و نادرست، سایت و کانال حکیم مهر باید بر اساس مقررات قانونی نسبت به درج تکذیبیه اقدام کند.
لازم به یاد‌آوری است که کلیه مطالب و موضع‌گیری‌های رسمی جامعه دامپزشکان ایران از طریق سایت اطلاع‌رسانی و کانال تلگرام این نهاد اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

توضیح حکیم مهر:

1- در خبر اصلی حکیم مهر برای اطلاع رسانی این موضوع، هیچ نامی از جامعه دامپزشکان ایران برده نشده است و تنها به شکایت شش نفر از اعضای سازمان نظام دامپزشکی اشاره شده است (اینجا).

2- هر چند شکایت مزبور از نظر حقوقی از سوی جامعه دامپزشکان ایران انجام نشده است و شاکیان این پرونده شش نفر از اعضای سازمان نظام دامپزشکی می باشند، ولی با توجه به اطلاعيه شماره يك جامعه دامپزشكان ايران درخصوص انتخابات سازمان نظام دامپزشكی (اینجا) که چند روز پیش از صدور حکم منتشر شد و همچنین با توجه به اینکه 3 نفر از 6 شاکی این پرونده، شامل «دکتر پیام محبی» رئیس، «دکتر امیرعلی امیری» نایب رییس، و «دکتر شاپوررضا شجاعی» دبیر جامعه دامپزشکان ایران، عضو هیأت رئیسه این جامعه محسوب می شوند، به نظر می رسد که این شکایت بصورت تشکیلاتی و سازمانی انجام شده باشد، هر چند این شکایت با نام حقوقی جامعه دامپزشکان ایران انجام نشده باشد. به عبارت دیگر بازی با کلمات، ماهیت این شکایت را عوض نخواهد کرد.

3- خبر توقف برگزاری انتخابات سازمان نظام دامپزشکی برای نخستین بار توسط خود رئیس جامعه دامپزشکان ایران و از طریق خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان منتشر شد (اینجا). در این خبر ایشان با عنوان رئیس جامعه دامپزشکان ایران (و نه شخص پیام محبی) این خبر را اعلام نموده و تصویر حکم صادره را منتشر نموده اند. بخش هایی از این خبر عبارتند از:

- رئیس جامعه دامپزشکان‌ ایران با اشاره به اعتراضات این نهاد مبنی بر وجود برخی تخلفات در روند اجرای دور جدید انتخابات سازمان نظام دامپزشکی از توقف آن خبر داد.

- در خصوص اعتراضات جامعه دامپزشکان به دیوان عدالت اداری لازم به ذکر است؛ پس از گذشت حدود چهار سال دور جدید انتخابات سازمان نظام دامپزشکی در دست اجرا بوده است که اعتراض بسیاری از همکاران مبنی بر روند دریافتی صلاحیت نامزدهای این دوره از انتخابات موجب تاثر و تاسف دامپزشکان که یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌های صنفی دامپزشکی در کشور به شمار می‌رود، شد. به همین منظور تقاضا و نامه اعتراضی مبنی بر رسیدگی دیوان عدالت اداری به این مهم از سوی دامپزشکان کشور ارسال شد.

4- «دکتر پیام محبی» رئیس جامعه دامپزشکان ایران در نشست مطبوعاتی خود که به مناسبت فرا رسیدن هفته دامپزشکی در تاریخ دوازدهم مهرماه و در محل جامعه دامپزشکان ایران انجام شد، (با عنوان حقوقی رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران و نه به عنوان شخص پیام محبی) مطالب زیر را عنوان داشته اند:

- اعتراضاتی از طرف برخی همکاران درباره نحوه اجرای انتخابات به گوش می‌رسد که با قانون مطابقت نداشته و به‌نظر می‌رسد این انتخابات جهت‌دار شده است. جامعه دامپزشکان ایران، در دفاع از حقوق هم‌صنفانی که از حق طبیعی خود محروم مانده‌اند، آماده است و اجازه فرصت‌طلبی به برخی افراد را نخواهد داد. (مشاهده اصل خبر در خبرگزاری کشاورزی ایران)

- جامعه دامپزشکان ایران به عنوان نخستین و قدیمی‌ترین تشکل صنفی دامپزشکی کشور آمادگی خود را جهت پیگیری شکایات نامزده‌ها در راستای احقاق حقوق آنها از طریق مراجع قانونی اعم از وزارت جهاد کشاورزی، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های ناظر اعلام می‌کند. (مشاهده اصل خبر در خبرگزاری آنا)

5- ممکن است مشکلات معدودی در روند تعیین صلاحیت کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات نظام دامپزشکی استان ها وجود داشته باشد که ما هم منکر وجود آن نیستیم، ولی به نظر می رسد این شکایت پیش از آنکه به دنبال جلوگیری از تضییع حقوق اعضای سازمان نظام دامپزشکی باشد، بیشتر در راستای حفظ منافع جریانی و جناحی صورت گرفته است. باید به این دوستان یادآور شد، شما که با سرعت مثال زدنی و قابل تحسین به دنبال جلوگیری از برگزاری انتخابات پیش رو و با نام جلوگیری از تضییع حقوق اعضاء بودید، چرا در خصوص مواردی مثل آینده فعالیت داروخانه های دامپزشکی (1700 عضو سازمان نظام دامپزشکی) و ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی (بیش از 6000 عضو سازمان نظام دامپزشکی) عکس العمل مشابهی را نشان نداده و تنها به برگزاری چند جلسه نمایشی اکتفا نموده اید؟!

6- خداوند همه را به راه راست هدایت فرماید.

 
 
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
13
3
حكيم مهر عزيز
چرا شما اينقدر براي نظام در حال جانفشاني هستين
مسئول فنی از تهران
|
United States of America
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
10
آقایان همیشه مدعی، این باندبازیهایتان دارد صنف دامپزشکی را خفه میکند. آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
0
10
فتنه که لیبل نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
12
واقعا جامعه دامپزشكان ايران اي كيو اعضا و صنف رو چقدر در نظر گرفته جاي سوال و بحث داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
13
مگر جامعه دامپزشکی هنوز وجود داره ا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
در عرصه بین الملل هیچ وجه قانونی نداره داخل رو دیگه خودتون میبینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
10
خداوند به دست اندر كاران حكيم مهر جزاي خير دهد.كارتان درست است و با شجاعت تمام اخبار و اطلاعات را در كمال بي طرفي درج مي نماييد و نظرهاي مختلف را با سعه صدر و شجاعت به اطلاع همكاران مي رسانيد.
حكيم مهر محبوب هزاران دامپزشك است اما طلبكاران پر مدعا فقط راي ١٣٠ نفر را دارند كه ١٢٥ نفر از آنها بخاطر .................. به ايشان راي داده اند.اين آقا گول خورده و بعدا با نصيحت و توصيه بزرگان دامپزشكي دنبال ماسمالي كردن اوضاع وخيم خود ساخته هستند.
شرم بربعضي ها كه بخاطر كوته فكري شان بجاي تعالي بخش خصوصي تيشه به ريشه آينده بخش اعظم همكاران مي زنند.آخه ....! خودت هم كه جزوي از بخش خصوصي هستي؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
6
................ بوي كباب را بد متوجه شده اند:
١)حساب باز كردن روي مهندسان و طراحان ارشد ............ كاملا اشتباه است و بابت اينكار امتيازي از ......... نخواهند گرفت.دكترررر ............ ده سال است كه اينكاره هستند بعضي كارها را بلدند كه به شخصيت شما نميادو نبوغ شما در حد ايشان نيست.
٢) ايجاد صندوق واسطه اي بين كارفرمايان و مسوولان فني بجاي نظام در جامعه توهمي بيش نيست.ماده ١٩ را با اين توهم خدشه دار كرديد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
6
سلام
از حکیم مهر بابت شفاف سازی از جریان سازی تعدادی از اعضای .......................... برای رسیدن به مقاصد ..... ومنافع شخصی شون تشکر میکنم.
چون هنوز رفتار شاکیان اصلی انتخابات که خود متاسفانه از افراد ی بودند که انتخابات جامعه را ...................... و ...................... کردند از یاد دامپزشکان فهیم و فرهیخته پاک نشده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
8
روي سخنم با جناب آقاي دكتر محبي عزيز مي باشد
آقاي دكتر با كمالات ما ، اي رئيس جامعه دامپزشكان ايران با صد و خورده اي راي ، اي مرد ثروتمند ، اي وارد كننده تراز اول مايحتاج روز مره دامهاي كوچك ، اي مرد ورزشهاي لوكس و گرانقيمت
همكار محترم كاش زماني كه با سنجاق سينه بيمارستان دامپزشكي تهران و تقويم روميزي همان بيمارستان و مجله مرتبط با همان بيمارستان مصاحبه مطبوعاتي جامعه دامپزشكان ايران!!!!! را برگزار مينموديد به فكر دفاع از حيثيت محو شده جامعه دامپزشكان بوديد
كاش زماني كه با خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه مي نموديد عنوان خود را پيام محبي مطرح ميفرموديد آنگه به نظر شما مصاحبه با شخص پيام محبي محلي از اعراب براي كسي داشت
واقعا شخص خودتان را كجاي معادلات حرفه دامپزشكي ميدانيد دامپزشك حاذقي هستيد كه تشخيص هاي باليني اش و مقالات متعددش مانند روز درخشان است يا اينكه جراح زبر دستي هستيد كه پنجه هاي طلاييتان همانند دكتر گرگين زبانزد خاص و عام است يا اينكه بنيانگذار علوم جديدي در حرفه دامپزشكي هستيد
تا جايي كه ما از شما خبر داريم دامپزشك ثروتمندي هستيد ( خدا بيشتر كنه و بركت به مالتون بده) كه ورزشهاي لوكس انجام ميدهيد و با سفارتخانه هاي متعددي در تهران ارتباط داريد و همچنين هزينه هاي سنگيني براي مصاحبه هايتان پرداخت ميكنيد و بسياري از لوكس ترين برندهاي دام كوچك از قلاده تا غذا در مطبتان در شمال شهر تهران يافت ميشود بيشتر از اين را ما نميدانيم شايد همين ها را هم ما نميدانيم بلكه تصور ميكنيم
چگونه شده است كه ادعا ميكنيد رسانه ها به اعتبار شخص خودتان واله و شيفته شما هستند خدا پدر آن مرد كه رفته است را بيامرزد حتي او هم اينقدر مدعي و خودشيفته نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
9
به نظر ميرسه جامعه دامپزشكان باز هم دچار خطاي محاسباتي شده و ندانم كاري مقامات و نزديكان .......... خود را به گردن ديگري مي اندازد پيشنهاد ميكنم جامعه دامپزشكان از رئيس هيئت مديره خود شكايت كند چرا كه ايشان با عنوان رئيس جامعه دامپزشكان مصاحبه كرده اند و بيانيه شماره يك داده اند
................................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
1
7
جامعه دامپزشکی یک تشکل استانی!!! است. لطفا دچار خود بزرگ بینی نشویم. چند نفر عضو دارن. بیشترین رای اعضای هیت مدیره چند تا رای هست؟
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
2
8
هر جامعه ای که از اصول و مبانی انسان ساز اخلاقی، فاصله گیرد روح حیوانیت و ددمنشانه گی اساس و پایه زندگی جمعی آنان را در معرض فروپاشی قرار خواهد داد.

هر گاه افراد به جای اینکه توجه به منافع هم نوعان خود داشته باشند، تنها در فکر خواسته های دنیایی خود باشد نمی توان انتظار داشت زندگی مسالمت آمیز توأم با عدلت و مهرورزی قوت گیرد. آموزه های وحیانی و اسلامی جامعه انسانی را یک جامعه همدل و هم افق می داند که بهره یکی بهره همه و رنج یکی رنج سایر به حساب می آید؛ از اینرو با حرص و طمع که با همدلی و هم‌زبانی در تعارض از به مقابله بر خواسته است و به شدت از این رذایل اخلاقی نکوهش کرده است. در روایتی از امام على (علیه السلام) نقل شده است: «اَلحِرصُ موقِعٌ فى كَثیرِ العُیوبِ؛[۱]حرص انسان را به عیب هاى زیادى مبتلا مى كند». هر گاه انسان به بلای خانمان سوز حرص دچار گردد تنها به فکر منافع دنیایی خود است به طوری که حتی خود را از ماندن در کنار ولی خدا نیز محروم می سازد کما اینکه در خصوص دنیا طلبی اطرافین پیامبر (صلی الله علیه واله و سلم) این چنین بیان شده است: «وَ إذا رَأوْا تِجارَةً أوْ لَهْواً انفَضوا اِلَیها وَ تَرَكُوكَ قائِماً قُل ما عِنْدَ اللهِ خَیْرٌ مِنَ اللَّهوِ وَ مِنَ التِجارَةِ وَ اللهُ خَیْرُ الرّازِقین؛[جمعه/۱۱]هنگامی كه تجارت یا سرگرمی و لهوی را ببینند، پراكنده می‌شوند و به سوی آن می‌رودن و تو را ایستاده به حال خود رها می‌كنند، بگو آنچه نزد خداست بهتر از لهو و تجارت است و خدا بهترین روزی دهندگان است.»

عقده حقارت که از بلاهای بزرگ جوامع انسانی و منشأ بسیاری از شکست ها، محرومیت ها بیمارهای روانی، انحراف اخلاقی و جرایم بی شمار اجتماعی است، در موارد زیادی ریشه در تحقیر و اهانت انسانها و برخورد غیر انسانی با آنان دارد. به همین جهت آموزه های اسلامی به شدت با این رویه غیر اخلاقی برخورد نموده است. «عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ: مَنِ اسْتَذَلَ‏ مُؤْمِناً وَ اسْتَحْقَرَهُ لِقِلَّةِ ذَاتِ یَدِهِ‏ وَ لِفَقْرِهِ شَهَرَهُ اللَّهُ‏ یَوْمَ الْقِیَامَةِ عَلَى رُءُوسِ الْخَلَائِقِ‏؛[۳]حضرت صادق علیه السّلام فرمود: هر كه مؤمنى را بخاطر ندارى و فقرش پست و كوچك شمارد، خداوند روز قیامت او را در برابر خلائق رسوا كند (و بزشتى شهره سازد)». هر انسانی از هر ملت و نژادی علاقه‌مند است و آرزو دارد در نظر دیگران از جایگاه شایسته و قابل توجهی بر خوردار باشد به همین جهت سازگاری و حسن تفاهم در میان شهروندان یک جامعه بدون آنکه شخصیت اعضای آن مورد توجه و احترام کامل سایرین قرار داشته باشد، ممکن نخواهد بود.

برای دستیابی به یک جامعه همدل و هم زبان علاوه بر، توجه داشتن بر نکات و شاخص های تقویت همدلی و هم زبانی، نیازمند برطرف نمودن موانع شوم و رذایل اخلاقی است که سدی محکم و سخت در برابر این هدف عالی می باشند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
8
جامعه دامپزشکان ایران در خصوص سلب شماره نظام پزشکی از دانش آموختگان دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی با پایه دکترای حرفه ای دامپزشکی نیز به هیچ وجه یاری نکرد و حتی از دادن یک بیانیه ساده نیز استنکاف ورزید.
حقیقتا خدا همه را به راه راست هدایت کند و ای کاش فقط به فکر منافع آنی خود نباشیم.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
5
نیت آقایان بر همگان مشخص است و تمام دامپزشکان اینها را میشناسند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
5
جامعه دامپزشکان از کی به حقوق تضیع شده دامپزشکان استان ها و سرنوشت انها علاقمند شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
6
خیلی از استانها با دست خالی بدون تنش خودرا برای برگزاری انتخابات ابرومند اماده کردن حالا حقوق از دست رفته این استان ها را جامعه دامپزشکان میدهد
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
4
با سلام
آیا دیوان عدالت اداری که این حکم را داده است اطلاع دارد که بیش از چهار سال است نظام دامپزشکی بدون انتخابات و به صورت غیر مشروع فعالیت میکنند ......................................... چه کسی پاسخگوی این معضلات و نابسامانی هاست. دیوان عدالت اداری نباید مانع برگزاری انتخابات و ادامه روند بی عدالتی و اجحاف در نظام دامپزشکی گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
5
من واقعا درک نمیکنم که عضویت در شورای نظام چه نفعی برای آقایان دارد که دارند خودشان را برایش ......... می کنند. شما که همه تان بیزینس و پست خودتان را دارید. لطفا همکاران را ........ فرض نکنید.
دکتر فرزام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
2
4
با سلام به همه همکاران محترم. به نظر من صدور این بیانه توسط جامعه دامپزشکان یک اشتباه بزرگ بود چرا که جامعه از ابتدا گفته که برای جلوگیری از یک روند غیرمتعارف در انتخابات و جلوگیری از تضیع حق برخی همکاران پا به عرصه گذاشته است و اینکه دیوان عدالت به عنوان یک ارگان مستقل حکم به تعویق انتخابات می دهد حتماً موارد و مستندات قابل توجه و قابل قبولی دیده است لذا باید بررسی شود.پس جامعه باید روی حرف خود مینی بر احقاق حق متضررین دامپزشکی تاکید نماید(البته اگر هدف از اول همین بوده باشد)
در این بین دو حالت پیش می آید در حالت اول دیوان رای به نفع اعضاء شاکی می دهد در این صورت از تضیع حق اعضاء حتی یک نفر از اعضاء باشد جلوگیری می شود.(نمیشه بگیم چون حق ما و دوستان ضایع نشده پس نباید کسی اعتراض کنه)
حالت دوم این خواهد بود که دیوان رای به نفع نظام می دهد لذا همگان به صداقت و درستکاری هر چه بیشتر مسئولین و برگزار کنندگان پی می برند.

متاسفانه برخی سوار موجی شده اند ............................ که سعی می کنند به تعویق افتادن کوتاه مدت انتخاباتی که 4 سال به تعویق افتاده است را ضرری بزرگ برای دامپزشکان جلوه دهند(البته برخی نظرشان واقعاً این هست که نظر بسیار محترم است اما اگر برخی سعی در تصویه حساب های شخصی هستند باید تاکید کنم در حال ضربه وارد کردن به صنف هستند و یک آفت موجود در صنف را بیشتر شیوع می دهند) به طورکلی باید گفت حقیقت این است که این موضوع خیلی چیزها رو روشن می کند و نشان می دهد آیا واقعاً نظام در حال مهندسی انتخابات و حذف برخی افراد است یا برخی افرادبا مقاصد دیگری وارد گود شده اند.
پ ن: متاسفانه مشاهده کردم حکیم مهر در چیزی که به عنوان تحلیل در هفته های گذشته به مخاطبین خود ارائه کرده است(که یکی از موضوعات پررنگ به اصطلاح تحلیل مذکور همین موضوع بوده) چند ایراد داشته. بزرگترین ایراد گروهی سازی تحلیل بوده که آفت یک تحلیل است و سعی کرده با تاختن به برخی گروه ها نظرات اغلب غیر کارشناسی خود را درست جلوه دهد. و برخی نظرات شخصی در تحلیل کاملاً مشهود است.
............................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
2
بو میاد، بوی .................. میاد
آقایون بهشون برخورده تهدید میکنند
عزیزم ............. رو بریز ............... (اره)
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
3
18 ساله که در بخشهای مختلف خصوصی دامپزشکی فعالیت میکنم جز فلاکت و اوضاع معیشتی نابهنجار برای خودم و همکارانم در شغل شریف دامپزشکی ندیدم. در این بین فعالیت های سازمان دامپزشکی و نظام محترم دامپزشکی قابل فهمهست.ولی تا بحال یک کار مفید عملی از جامعه دامپزشکی ایران ندیدم.حالا مور چه چیه که کله پاچش چی باشه؟ حکیم مهر عزیز با تمام وجود از شما متشکریم که صدای بغض آلود. فعالان و تلاشگران دامپزشکی و بویژه بخش خصوصی هستید. و تا حد امکان تمام قد حامی شما زحمت کشان حکیم مهر هستیم. و از شما میخواهیم تخریب امثال جامعه دامپزشکی ایران که فقط اسم بلند بالایی دارد و درکار نامه هیچ , هیچ توجهی نکند و همچنان به فعالیت مقدس خود پر توانتر ادامه دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
6
جامعه دامپزشکان فقط موقع رای گیری که به رای احتیاج دارن تحویلت میگیرن.هیچ حرفی در مورد اطلاعیه غیر قانونی در مورد عدم اعطای شماره نظام پزشکی نزدن و کوچک ترین اعتراضی نکردن.اون از روز رای گیری جامعه با اون همه حواشی و اتفاقات که یکی از مسولین جامعه به همراه ............شون ایجاد کردن. اینم از بی خیالیشون نسبت به حق خوری واضح در مورد دامپزشک ها در نظام پزشکی.واقعا در مورد خودم هم متاسفم که در تمام تجمعات ضد نظام پزشکی فقط و فقط 4 یا 5 تا دامپزشک حضور داشتن.یعنی الان دامپزشک ها همه حقوق خیلی خوب میگیرن که هیچ اعتراضی ندارن؟؟نظام پزشکی رسما دامپزشکی رو خوار و خفیف و تحقیر کرد ولی هیچ دامپزشکی صداش در نیومد که اگه در میومد تو تجمعات حضور پیدا میکردن.رییس نظام پزشکی رسما فکر کرده که وقتی دامپزشک ها هیچ اعتراضی در مورد حذفشون از علوم پایه ندارن یعنی استحقاق و توانایی حضور رو هم در علوم پایه ندارن وگرنه اعتراض حضوری میکردن.پس همون بهتر که دامپزشکی از علوم پایه پزشکی حذف بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
2
جناب آقا يا خانم دكتر فرزام
متشكرم از تبادل نظراتتون و اينكه گفتگو رو راه بهتري نسبت به كينه توزي كه رويه برخي بزرگان شده يافتيد
در خصوص اشتباه بودن عمل جامعه دامپزشكان كاملا با شما موافقم چرا كه در اساسنامه جامعه چنين چيزي بيان نشده از طرف ديگه اصل موضوع را احتمالا در جريان نيستيد من فكر ميكنم برخي از دوستان تلاش در جهت دولتي نگه داشتن نظام دارند و از هرگونه ورود همكاران واقعي بخش خصوصي به خانه خود ممانعت به عمل خواهند آورد تصور شما مدت زمان كوتاهي تعويق است در صورتي كه نظر دوستان حداقل يكسال تا يكسال و نيم است و در اين ميان منافع برخي ديگر به همراهي با اين خواسته فرصت طلبان است وگرنه هر انسان عاقلي ميداند كه گرفتن يك روزه حكم از ديوان عدالت اداري چه معنايي دارد
اتفاقا نظر شما در مورد تعويق چهار ساله انتخابات را بيشتر پسنديدم و جالبتر اينكه با اين شكايت كاملا ميتوان فهميد كه چه كساني در اين تعويق چهارساله مقصر بوده اند همچنين يكبار ديگر متن شكوائيه را مطالعه بفرمائيد معناي جبران ناپذير بودن خسارت وارده به دوستان شاكي چه ميتواند باشد مگر منافع مادي براي آقايان متصور است كه در اين صورت جاي تبريك و تهنيت به ايشان دارد
همچنين مشكل عمده در نظر نگرفتن جايگاهها توسط همكاران است اگر من شكايت حقيقي كرده ام اعضاي جامعه دامپزشكان اجازه مطرح كردن آن را با عنوان مسئولين جامعه را به ما نخواهند داد مثل اين است كه صاحب دام كوچكي از مشتريان بيمارستان جناب دكتر محبي از رئيس جامعه دامپزشكان شكايت كند و آن را رسانه اي كند قدر مسلم قصد ايشان تخريب آقاي محبي است به عنوان رئيس جامعه وگرنه ايشان شخصيت حقيقي هستند كه ميتوانستند از وي شكايت نمايند اينجا هم مسئله همين است دوستان شكايت شخصي كرده اند و در رسانه ها از طرف جامعه مصاحبه ميكنند و در شبكه هاي اجتماعي سخن ميگويند و اين پسنديده نيست
در انتها اينكه هيچ گونه تحميل تحليلي در كار نيست و شما هم ميتوانيد وقت بگذاريد و بجاي كامنت مقاله بنويسيد و قدر مسلم آقايان در حكيم مهر آنرا منتشر خواهند نمود و آخر كلام اينكه گفتگو هرچند هم كه مخالف عقايد همديگر باشيم بسيار مفيد به فايده خواهد بود و شناخت بهتري از اطرافيان به ما خواهد داد
باز هم از به اشتراك گذاري نظراتتان سپسگزارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
1
بوي كباب نيست بلكه بوي سوخته جگرهاي جوانهاي اين مرز و بوم است،بوي سوختن دستهاي پاك است،بوي سوختن حرمتهاست و .......بوي سوختن عمر و فرصت هاست.
شب عزيزي است.خداوند به حق دل سوخته امام حسين(ع) گناهان ما را ببخشد و همه فتنه گران ،موج سواران و آشفته سازان و مادي پرستها را به صراط مستقيم هدايت كند.
دست هم را با صداقت بگيريم تا به مقصد روشن برسيم
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
1
حکیم مهر کارت درسته ما دامپزشکان بخش دولتی قویا از شما حمایت میکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
1
دكتر دولتي كه از حكيم مهر قويا حمايت ميكني قربونت برم شما به همون ميزت بسنده كن فكر نكن نظام هم جزء اتاقاي كاريه توئه حمايت اونم از نوع قويا رو نميخواد از كسي بكني فكر كنم داري از افعال معكوس استفاده ميكني چون در عمل هر شب با كس ديگه اي لابي داري فقط تصور ميكني هيچ كس نميبينتت به زندگيت برس دكتر دولتي ..........
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
5
من به عنوان دامپزشک
جامعه فعلی دامپزشکان را با آن وظعیت انتخاباتی که داشت به عنوان صنف که حامی دامپزشکان باشد قبول ندارم
مذاکره گر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
0
..................... با طرح شکایتی که از نظام صورت داده در نقش ............. ظاهر شده. جامعه دامپزشکان باید بدونه ما میتونیم به ........................... وارد کنیم و اونها هم باید بدونند که تهدید جدی است؛ اگر ...............ان نخواهند وارد مذاکره بشوند تنها یک گزینه وجود دارد، این افراد را کنار میزنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
3
سلام
یه حکیم مهر داریم که انصافا کارش اطلاع رسانی است و تا امروز هم به شکل مطلوب اخلاق حرفه ای را رعایت کرده . حالا معدودی آدم با نیات معلوم هرچه کاسه کوزه است بر سر حکیم مهر خالی میکنند. واقعا که خداوند هدایتشون کنه.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
1
خاطره ای از یک استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که چند سالی است از ایران مهاجرت کرده اند و مقیم کانادا هستند خودم شنیدم که وقتی ذکر خیری از موفقیت دکتر در عرصه بیمارستان دامپزشکی شد میگفتند به ایشون یک زمانی گفته اند شما دامپزشک خوبی نمیشی اما بیزینس من فوق العاده ای خواهی شد . واقعا چیزی رو که جوان در آئینه نمیبینه پیر در خشت خام میبینه. امیدوارم دکتر متوجه باشند با قشری سروکار دارند که شاید حرف نزنند اما متوجه تفاوت دوغ و دوشاب هستند.
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
1
با سلام
به نظر بنده وجود تشکیلاتی به نام جامعه دامپزشکان دیگر ضرورتی ندارد.
این جامعه به .............................. در تعاملات صنفی بدل شده که کارشون ................... در مسیر پیشرفت صنف دامپزشکیه.
نظر شما
ادامه