کد خبر: ۳۱۸۵۴
 

مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی با حضور جمعی از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان و با تقدیر از کارکنان نمونه  و خانواده شهید دکتر حجت ا... نیک عزم برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی به مناسبت فرا رسیدن 14 مهر روز ملی دامپزشکی با حضور جمعی از کارکنان این اداره کل و خانواده های آنها در محل مرکز صداو سیمای کرمانشاه و با شرکت در برنامه شبانه تلویزیونی نوبهار برگزار شد.

 «دکتر نادر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این مراسم با تبریک روز دامپزشکی به کلیه تلاش گران این عرصه اظهار کرد: دامپزشکی نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه و اقتصاد ملی دارد، حفظ و حراست از سرمایه های دامی در مقابل تهدید انواع بیماری از مهمترین وظایف سازمان دامپزشکی کشور است.

وی در ادامه نقش مهم دامپزشکی را در جامعه به دو شاخص اصلی حفظ و حراست از سرمایه های دامی و همچنین نظارت بر بهداشت عمومی جامعه عنوان کرد.

وی ابراز کرد: هشتم لغایت چهاردهم مهرماه به عنوان هفته دامپزشکی نامگذاری شده و شعار امسال "دامپزشکی، سلامت توسعه پایدار" است و تلاش مجموعه دامپزشکی نیز تحقق این شعار خواهد بود.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به سفر رئیس جمهورمحترم به استان کرمانشاه و تصویب 6.5 میلیارد تومان اعتبار در راستای کنترل بیماری تب مالت و تب برفکی افزود: با پیگیری مسئولین ارشد استان، خوشبختانه مصوبه خوبی برای دامپزشکی استان تصویب شده است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات در خصوص انجام تست، کشتار و حذف دام های مبتلا به بروسلوز بتوان قدم های موثری را در راستای کنترل این بیماری برداریم.

تقدیر از خانواده شهید حجت الله نیک عزم شهید حادثه تروریستی دالاهو به عنوان مهمانان ویژه این برنامه و همچنین تقدیر از حاج جاسم بختیارپور جانباز این حادثه از دیگر برنامه های روز ملی دامپزشکی کرمانشاه بود.

گفتنی است در این مراسم از کارمندان نمونه اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

 
نظر شما
ادامه