کد خبر: ۳۱۸۰۳
 

به دنبال کسب رتبه اول بخش نشریات علوم پایه در جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسمی با حضور تعدادی از خبرنگاران محلی و مسئولین واحد، مدیر مسئول و سردبیر نشریه دانشجویی دامپزشکی واحد شبستر از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر مورد تجلیل قرار گرفت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر جلیل امیرپور دریانی» با اهدا لوح کسب رتبه اول کشوری در بخش نشریات علوم پایه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک عرض کرده و از زحمات «محمد همتی» مدیر مسئول نشریه قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: جامعه دانشگاهی طلایه­  داران نهضت علمی هستند و شما نیز با چاپ نشریه دامپزشکی واحد شبستر، گام مهمی در پیش­برد این رسالت داشته‌­اید. ­اکنون که در نخستین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (شهریور 95 – واحد تبریز) اثر ارزشمندتان به عنوان رتبه اول کشوری در علوم پایه انتخاب شده است با عرض تبریک و قدردانی از زحمات شما عزیزان، امیدواریم با تکرار موفقیت در سنوات بعدی، همچنان با توان علمی و آموزشی خود در خدمت رشد و تعالی میهن اسلامی­مان باشید.

محمد همتی به عنوان مدیر مسئول و سروش محمدزاده خیاوی به عنوان سردبیر نشریه با تشکر از حمایت و پشتیبانی­های بی­دریغ معاونت امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه شخص دکتر طه هاشمی از نشریات دانشجویی، موفقیت نشریه دامپزشکی را مرهون حمایت رئیس واحد و مسئولان فرهنگی و تلاش شبانه روزی دانشجویان عضو گروه نشریه عنوان کردند.

جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در شهریور سال جاری در واحد تبریز برگزار شد و نشریه دامپزشکی واحد شبستر در اولین شماره خود پس از چند سال وقفه با مدیریت جدید توانست رتبه اول مسابقات در گروه نشریات علوم پایه را به دست بیآورد .
 
 
نظر شما
ادامه