کد خبر: ۳۱۴۷۷
 

دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور در راستای گسترش دولت الکترونیک بخش دیگری از خدمات خود را به صورت الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری به بهره برداران ارائه می دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر مسعود محمدیان» مدیرکل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان دامپزشکی کشور با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی های انجام شده در خصوص ارائه خدمات غیر حضوری، مراجعه کنندگان می توانند از تاریخ 20 شهریور ماه با استفاده از سامانه یکپارچه قرنطینه به آدرس www.e.ivo.ir نسبت به ثبت نام شرکت اقدام نمایند.

وی افزود: از دیگر خدمات سامانه یکپارچه قرنطینه می توان به ارائه تقاضای واردات، تکمیل اطلاعات مربوطه و پیگیری آن، پاسخ درخواست ها و امور مربوط به صادرات و ترانزیت از طریق ادارات کل دامپزشکی استان ها اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: با استقرار این سامانه دیگر نیازی به ارائه نامه فیزیکی برای دریافت VHIP (مجوز بهداشتی صادرات دامپزشکی) وجود ندارد و در صورت نیاز به ارائه مدارک و مستندات طبق اعلام این دفتر، مدارک لازم به میز خدمت تحویل می گردد.

وی تصریح کرد: مجوز بهداشتی صادر شده، 48 ساعت پس از صدور از میز خدمت قابل تحویل می باشد.

دکتر محمدیان ادامه داد: شرکت هایی که نیاز به دریافت اصل مجوز واردات دارند، می توانند بر اساس درخواست، مجوز را به صورت پستی یا با مراجعه حضوری دریافت نمایند.

گفتنی است از تاریخ مذکور حضور نمایندگان شرکت ها بدون هماهنگی قبلی این دفتر لازم نمی باشد.
 
 
نظر شما
ادامه