کد خبر: ۳۱۴۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی:
«یحیی کمالی‌پور» افزود: اگر عملکرد جهادی دامپزشکان برای جلوگیری از بیماری‎های مشترک انسان و دام نباشد، کار پیشگیری و درمان در حوزه بهداشت بی‎نتیجه است ...
 
 

حکیم مهر - نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت غذایی کشور مرهون تلاش های سازمان دامپزشکی است، بنابراین باید توجه ویژه ای نسبت به آن صورت گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «یحیی کمالی‌پور» پیش از ظهر امروز در نشست بررسی و رفع موانع دامپزشکی جنوب کرمان اظهار داشت: باید عملکرد خود را با خدماتی که انجام می دهیم به مردم نشان دهیم.

وی همچنین در زمینه مسائل دامپزشکی اظهار داشت: اگر عملکرد جهادی دامپزشکان برای جلوگیری از بیماری های مشترک انسان و دام نباشد، کار پیشگیری و درمان در حوزه بهداشت بی نتیجه است.

کمالی‌پور خاطرنشان کرد: در سایر کشورها این مسائل تبدیل به بحران شده است در صورتی که نیروهای متخصص ما در کشور با تلاش های بی وقفه اجازه ندادند، کوچکترین مشکلی برای مردم ایجاد شود.

نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمونه بارز اقتصاد مقاومتی در روستاها وجود دارد، بنابراین باید در تمام امور به کمک این مناطق بشتابیم و زمینه تولیدات آن ها را در بخش های مختلف مهیا کنیم.

وی با تأکید بر توسعه دامپزشکی در تمام زمینه ها بیان داشت: در بحث نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می کنیم، رشد خوبی در منطقه داشته باشیم.

کمالی پور با بیان اینکه باید اولویت بندی امور در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: امنیت غذایی کشور مرهون تلاش های سازمان دامپزشکی است، بنابراین باید توجه ویژه ای نسبت به آن صورت گیرد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
1
0
احست
یاد بگیرن بعضیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
یاد گرفتیم ما بعضیا
نظر شما
ادامه