کد خبر: ۳۱۳۲۷

جمعی از مدیران سازمان دامپزشکی کشور از یک واحد گاوداری صنعتی و یک کارخانه لبنی در استان مازندران بازدید کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر داریوش جهان پیما» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی و «دکتر فرهمند صالح زاده» معاون دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی به همراه مدیر کل دامپزشکی مازندران در این بازدید حضور داشتند.

این بازدید با هدف حمایت از توسعه صادرات فرآورده های لبنی انجام پذیرفت.

همچنین به مناسبت هفته دولت و نمایش دست آوردهای دولت تدبیر و امید، نمایشگاه عکسی از فعالیت های اداره کل دامپزشکی استان مازندران در محل این اداره کل برگزار شد.

 «علی باکوئی» سرپرست روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با هدف تقویت امید و نشاط در جمع کارکنان دامپزشکی استان و آحاد جامعه برپا شد و در این نمایشگاه گوشه ای از عملکرد همکاران زحمتکش دامپزشکی که در عرصه سلامت در حال فعالیت می باشند به تصویر و نمایش کشیده شده است.

باکوئی در ادامه اظهار داشت: تعداد 80 قطعه عکس50*70 سانتی متری برگزیده از فعالیت های دامپزشکی مازندران با موضوعات حضور و نظارت کارشناسان در بخش های مبارزه و مراقبت از بیماریهای دامی، نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و آزمایشگاه های میکروبی، شیمیایی و مولکولی بمنظور تامین سلامت عمومی جامعه به نمایش گذاشته شد.

سرپرست روابط عمومی دامپزشکی مازندران تصریح کرد: تمامی این تصاویر توسط خود وی به ثبت رسیده و نمایش این تعداد عکس در سالن همکف ساختمان شهید سید جلال حائری دامپزشکی مازندران در زمان اداری ایام هفته دولت دایر بوده و بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

شایان ذکر اینکه «دکتر داریوش جهان پیما» مدیر کل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و «دکتر فرهمند صالح زاده» معاون دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور با حضور در این نمایشگاه از عملکرد دامپزشکی مازندران بازدید نمودند.

 
 
نظر شما
ادامه