کد خبر: ۳۱۰۶۳
 

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از مهار گاو خشمگین که دو نفر از اهالی این شهرستان را مجروح کرده بود، خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سرهنگ سلمان آدینه وند» با اشاره به حمله گاو خشمگین به تعدادی از اهالی شهرستان پاکدشت اظهار داشت: پلیس شهرستان پاکدشت پس از اطلاع از این موضوع از طریق سامانه
۱۱۰، به سرعت به محل حادثه اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: این گاو خشمگین به دو نفر حمله کرده بود و آنان را مجروح و روانه بیمارستان کرد.

وی با اشاره به به ابتکار عمل پلیس در این زمینه ادامه داد: با توجه به رعایت حقوق حیوانات در این عرصه، با تلاش های صورت گرفته گاو خشمگین مهار شد.

سرهنگ آدینه وند اضافه کرد: تیم های امدادی نیز دو مجروح این حادثه را به بیمارستان و مراکز درمانی منتقل کردند تا روند درمانی آنان پیگیری شود.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت در مورخ 18/5/95 در پی حمله گاو خشمگین به یکی از اهالی در روستایی در شهرستان پاکدشت (دامداری)، تیمی از کارشناسان اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شهرستان بلافاصله به محل حادثه مراجعه و جمعیت دام موجود در دامداری سنتی پرواری را از لحاظ بیماریهای مشترک بین انسان و دام مانند بیماری هاری مورد بررسی و معاینه قراردادند که خوشبختانه علائم ظاهری از وجود بیماری مشاهده نشد.

کارشناسان اداره دامپزشکی برای حاصل شدن اطمینان بیشتر واحد فوق را تا اطلاع ثانوی در قرنطینه کامل قرار دادند و تمامی سگسانان اطراف دامداری را علیه بیماری هاری واکسینه کردند.

 
 
نظر شما
ادامه