کد خبر: ۳۱۰۱۲


مدیرکل دامپزشکی استان فارس در جلسه شورای هماهنگی این اداره کل که با شرکت روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها برگزار شد بیان داشت: در راه خدمت به مردم اعتقادی به پشت میز نشینی مدیر ندارم

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، «دکتر یعقوب مهندس» که در جلسه شورای هماهنگی روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها و مدیران ستادی این اداره کل سخن می گفت، با اشاره به ظرفیت های خدمات رسانی به مردم افزود: خدمات رسانی به مردم به ویژه قشر زحمت کش دامدار روستائی و عشایر به عنوان یک افتخار بزرگ در کارنامه کارکنان دامپزشکی باید ثبت شود.

دکتر یعقوب مهندس با تاکید بر لزوم افزایش نظارت ها در کشتارگاهها و مراکز تهیه، تولید و عرضه مواد پروتئینی اظهار داشت: در بحث سلامتی مردم و بهداشت جامعه هیچ گونه اغماض و تساهلی قابل پذیرش نیست.

وی گفت: ارزش هر سازمانی به میزان رضایت مردم سنجیده می شود، لذا بخشی از سلامت جامعه در گرو فعالیت نیروهای دامپزشکی است که با جدیت تمام باید در تامین امنیت غذایی و سلامت مواد پروتئینی با منشا دامی انجام وظیفه کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان فارس ضمن تشکر از نیروهای عملیاتی در بخش پیشگیری، کنترل و مبارزه با بیماریها به ویژه اجرای طرحهای واکسیناسیون در مناطق مختلف استان فارس تصریح کرد: نظارت مستمر بر کار نیروهای تحت پوشش از وظایف مهم است که می طلبد مدیران شهرستان با حضور میدانی در طرح های واکسیناسیون، کشتارگاهها، مراکز بسته بندی ... دین خود را نسبت به مردم در خدمت رسانی ادا کنند.







نظر شما
ادامه