کد خبر: ۳۱۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر


مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی لرستان گفت: 2 کلینیک سیار دامپزشکی در شهرستان خرم آباد ایجاد می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «رضا سلیمانی» گفت: با توجه به انتخاب استان لرستان به عنوان یکی ازاستانهای پایلوت اقتصاد مقاومتی دو کلینیک سیار دامپزشکی با حمایت مالی سازمان بسیج مهندسین کشاورزی کشور و با مشارکت اداره جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد در این شهرستان ایجاد می شوند.

وی با بیان اینکه کلینیک های سیار دامپزشکی با هدف دوقلوزایی و مبارزه با تب برفکی و دیگر بیماری های شایع در بین دام های استان ایجاد می شوند، گفت: برای اداره این کلینیک ها از ظرفیت فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی استفاده می شود.

سلیمانی به اجرای موفقیت آمیز طرح بسیج همگام با کشاورز در سال زراعی 94-95 اشاره کرد و افزود: با مشارکت اداره جهاد کشاورزی خرم آباد و استفاده از ظرفیت 40 نفر از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی 80 روستای شهرستان تحت پوشش طرح بسیج همگام با کشاورز قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس طرح بسیج همگام با کشاورز هر کارشناس رشته کشاورزی به ارائه مشاوره های علمی به کشاورزان دو روستای هدف طرح پرداختند یادآور شد: خوشبختانه با اجرای این طرح در 80 روستای هدف طرح برداشت گندم 50 تن نسبت به سال گذشته افزایش یافت.

سلیمانی بیان کرد: طرح بسیج همگام با کشاورز در سال زراعی 95-96 به صورت پایلوت در شهرستانهای خرم آباد و الشتر اجرا می شود.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید شهرام میرزمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
0
این وظیفه سازمان نظام دامپزشکی است که با پیگیری تاسیس سازمان بسیج دامپزشکان اینگونه امور را هدایت نماید از جمله تشکیل تیم های واکنش سریع و امداد و نجات در دامپزشکی
چندین بار تشکیل بسیج دامپزشکان و تیم های واکنش سریع پیشنهاد شده اما کو روحیه جهادی برای تحقق شعار "همه باهم برای احیای دامپزشگی" برای ارائه خدمات دامپزشکی و بهداشتی به مناطق محروم و دور افتاده و بلایا و بحران ها طبیعی و فوریت های دامپزشکی و همچنین تهدید ها و حملات تروریستی و تبهکارانه توسط دامپزشکان داوطلب و امدادگر . سازمان نظام دامپزشکی در سال اقدام و عمل برنامه های سازماندهی نماید تا مردم و به ویژه مسئولین محصول آن را در کف خیابان و زمین ببینند
نظر شما
ادامه