کد خبر: ۳۰۳۳۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی
 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان‌جنوبی از برگزاری رزمایش مشترک در حوزه پدافند زیستی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مسئولیت دامپزشکی در پیشگیری از بیماری‌ها مهم است و وظایف دامپزشکی قابل مقایسه با سایر دستگاه‌ها نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «سردار سیدهاشم غیاثی» صبح امروز در دیدار با مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت: پدافند زیستی ارتباط مستقیم با مباحث دام دارد و اگر حتی کوچکترین آلودگی از طریق بیماری‌های مشترک انسان و دام به جامعه منتقل شود سبب بر هم خوردن نظم و آرامش جامعه می‌شود.

وی افزود: این موضوع اهمیت وظایف دامپزشکی را نشان می‌دهد که هم تراز و قابل مقایسه با سایر دستگاه‌های اجرایی نیست ولی متاسفانه مردم از این موضوع بی اطلاع هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی دارای پراکندگی مناطق روستایی و مرز مشترک با کشور افغانستان است که بروز بیماری‌ها می‌تواند آسیب‌رسان باشد ولی خوشبختانه دامپزشکی در پیشگیری از بیماری‌ها و جلوگیری از ضرر و زیان‌های اقتصادی خوب عمل کرده و بخشی از آرامش مردم و تولید محصولات دامی مرهون تلاش شبانه روزی این مجموعه است.
 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
کارمند ........
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
2
فقط مردم عادی نیستند که از اهمیت کار دامپزشکی با خبر نیستند خیانت اصلی از روساست که حق دامپزشکان را به راحتی پایمال می کنند بعنوان مثال از دامپزشکی .............. بپرسید چهار ماه تسری، اضافه کار و ماموریت پایان سال ۹۳ کجا رفت؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
1
باسلام

- فعالیت های دامپزشکی خیلی گسترده و مبتنی بر پیشگیری می باشد اما متاسفانه تاکنون از نظر مردم که به بماند در نظر مسئولین هم جایگاهی ندارد و بهائی به آن داده نشده است .
- تا زمانی که دیدگاه دولت و مسئولین فقط بر درمان بیماری ها در بیمارستان ها باشد و از پیشگیری از بیماری های مشترک در دام غفلت شود شرایط از این بدتر خواهد شد و بهتر نه .
- تا زمانی که در راستای پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام اعتبار لازم جهت خرید واکسن و سایر خدمات در اختیار دامپزشکی کشور گذاشته نشود نباید انتظار داشت در پیشگیری از بیماری های مشترک بین دام و انسان موفقیت لازم کسب شود .
- به امید اصلاح دید مردم و به ویژه مسئولین به نقش ، وظایف و جایگاه دامپزشکی در پیشگیری از بیماری ها و کاهش هزینه ها درمان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
2
نیازی به اطلاع داشتن مردم نیست شما و دیگران که اطلاع دارید برای ارتقا دامپزشکی و هم تراز کردن اون با بقیه ارگانها چیکار کردید . کارشان پر زحمت حقوقشان پایین
واکسیناتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
سلام
خدارو شکرتو این مملکت یکی اخرش فهمید دامپزشکی کجایه کاره. ولی چه فایده تجار بزرگ و وارد کنندگان عزیز کله گنده مانع رشد دامپز شکی میشن و از اونطرف هم بی غیرتی خود مسولین دامپزشکی کار رو بدتر از همه کرده...
بابا تورو خدا یه نگاه به.دنیای اطراف بندازین ببینین دیدشون به دامپزشکی چیه و حالا ما چی هستیم.....
سپاس از حکیم مهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
متاسفانه این صحبت ها فقط در حد شعاره و در عمل دارن حق تمام دامپزشکها رو میخورن نمونش همین اطلاعیه شماره 6 ازمون دکتری تخصصی امسال
نظر شما
ادامه