کد خبر: ۳۰۲۵۰
 
 

در دیدار رئیس سازمان نظام دامپزشکی با معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی که پیش از ظهر امروز در محل وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، دو طرف در خصوص اجرای مواد 5 و 16 قانون نظام جامع دامپروری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر حسن رکنی» معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در این دیدار  ضمن اشاره به صدور انواع پروانه‌های پرورش دام و تولید در حوزه دامپروری، خواستار بهره‌گیری بیش‌ از پیش از توان و ظرفیت اعضای سازمان نظام دامپزشکی در توسعه این صنعت شد.

 «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی نیز در این دیدار، نقش و جایگاه سازمان نظام دامپزشکی در قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی به ویژه در توسعه بیمه در صنعت دامپروری (موضوع ماده 9 قانون نظام جامع دامپروری) را مهم ارزیابی کرده و خواستار حمایت هرچه بیشتر از این سازمان در حوزه‌های مختلف شد.

معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در پایان ضمن تأکید بر نقش سازمان نظام دامپزشکی در توسعه صنعت دامپروری، مقرر داشت حمایت‌های لازم از سازمان نظام دامپزشکی در عملیاتی شدن ماده 9 قانون نظام جامع دامپروری (بیمه صنعت کشاورزی) را به‌عمل آورند.
 
 
نظر شما
ادامه