کد خبر: ۳۰۱۷۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
پیشنهاد قابل تحسین فرماندار شیروان:
«عباسعلی صفایی» افزود: فرمانداری شیروان آمادگی دارد برای به کارگیری ناظران بهداشتی دامپزشکی در روستاها اعتبار خاصی در نظر بگیرد تا این شهرستان به عنوان پایلوت اجرای چنین طرحی تعیین شود ...
 
 

حکیم مهر - فرماندار شیروان در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی، پیشنهاد کرد ناظران بهداشتی دامپزشکی همانند ناظران گندم در روستاها به کار گمارده شوند تا آموزش های تخصصی را به زبان ساده برای بهره برداران صنعت دام و طیور ارائه دهند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی، «عباسعلی صفایی» در دیدار مدیرکل دامپزشکی ضمن قدردانی از عملکرد دامپزشکی استان و شهرستان در مبارزه با بیماری های دامی و مشترک و صیانت از سرمایه های دامی، تصریح کرد: اگر زمینه به کارگیری ناظران بهداشتی دامپزشکی در روستاها فراهم شود، فرمانداری شیروان آمادگی دارد برای این کار اعتبار خاصی در نظر بگیرد تا این شهرستان به عنوان پایلوت اجرای چنین طرحی تعیین شود.

وی اجرای این طرح را زمینه ساز ایجاد اشتغال برای طیفی از دانش آموختگان رشته دامپزشکی و کمک به ارتقای بهره وری و افزایش کمیت و کیفیت تولیدات این بخش دانست و ادامه داد: می توان از ظرفیت و امکانات سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای ترویج این ایده و آموزش و ساماندهی این ناظران بهره گرفت.

وی هم چنین فعال شدن هر چه بیشتر قرنطینه های دامپزشکی برای جلوگیری از سرایت بیماری های دامی به سایر مناطق را خواستار شد و تصریح کرد: باید دامداری ها را نیز به سوی صنعتی شدن سوق داد تا حداکثر بهره وری را شاهد باشیم و مشکلات موجود به حداقل برسد.

«دکتر سید محمدمهدی احمدی» مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی نیز عملکرد این دستگاه در رخداد اخیر تب برفکی را مورد اشاره قرار داد و ضمن قدردانی از نگاه مثبت فرماندار شیروان به مباحث مرتبط با دامپزشکی گفت: حمایت شخص فرماندار از دامپزشکی در جلسه شورای اداری شهرستان مایه دلگرمی همکاران شد.

در این دیدار که «دکتر سید سامان بربند» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شیروان هم حضور داشت، مباحث مختلفی از جمله بودجه و اعتبارات دامپزشکی، مطرح و درخصوص آن ها رایزنی شد.

شیروان دومین شهر بزرگ استان خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است. این شهرستان با دارابودن بیش از 430 هزار رأس گوسفند و بز و 6500 رأس گاو و گوساله، 21 درصد جمعیت دام سبک و 12 درصد دام سنگین این استان را به خود اختصاص داده است.

 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
منتظر اوامر شما بودیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
اینم ازاون حرفاست.
همکار
|
United States of America
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
1
مدرک دکترای دامپزشکی ...و مدرک گندم شناسی بالینی......عجب قیاسی...واقعا بریم بمیریم بهتره ...چه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
مرسی از نظر خوبتون،از بیکاری که خیلی بهتره، در ضمن تموم مهندسین ناظر گندم بعد چند سال سابقه همه جذب استخدام شدن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
سلام
باتوجه به وضع موجود و سنگ اندازی هر دو سازمان در اجرای ماده 19 علی رغم ظاهر سازی که میکنن فکر کنم که نظر خوبی باشد. البته کو گوش شنوا مسولین هرکاری که دلشان خواست میکنند . البته از نوع بدترینش.
مدیر مسئول حکیم مهر
|
Finland
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
با سلام و احترام،
متاسفانه به علت اختلال به وجود آمده در سایت، تعدادی از نظرات بینندگان محترم (از دیشب تا حدود ساعت 10:30 صبح امروز) به دست ما نرسیده است.
ضمن پوزش، خواهشمندم در صورت درج نشدن کامنت شما، در صورت تمایل مجدداً آن را برایمان ارسال بفرمایید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
اتفاقا اين فرماندار محترم بسيار روشنفكر هستند.وضعيت بحراني سيستم دامپزشكي را لمس كرده و يك پيشنهادي داده.همينكه بجاي مديران سازمان اوضاع را خوب درك كرده جاي سپاس دارد
نظر شما
ادامه