کد خبر: ۲۹۲۳

حکیم مهر -  رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: سازمان دامپزشکی با توجه به ماهیت و وظایفی که بر عهده دارد حساسیت خاصی به سلامت فرآورده های خام دامی نشان می دهد.

دکتر سید محسن دستور در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری، دامپروری، شیلات و آبزیان که در مشهد در حال برگزاری است در غرفه اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی خاطرنشان ساخت: سازمان دامپزشکی در جهت تامین امنیت غذایی و ارتقای بهداشت عمومی بر چرخه تولید، صادرات، واردات، نگهداری و عرضه انواع فرآورده های خام دامی نظارت دارد.

وی برپایی چنین نمایشگاه هایی در کشور را نیز بسترساز حضور پرقدرت تشکل های بخش خصوصی در زمینه صنایع مرتبط دانست و این مهم را در ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفیت محصولات دامی موثر برشمرد.

دکتر دستور ایجاد رقابت بین صنایع داخلی و صنایع مشابه خارجی در زمینه دام و طیور وایجاد تعامل با فضای جهانی در این حوزه را از دیگر مزایای برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در کشور دانست.

وی در جریان سفر به مشهد و همزمان با نیمه شعبان در مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ورزشی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در فریمان نیز حاضر شد و در سخنانی بر اهمیت ورزش و جایگاه آن در ارتقای خدمات رسانی به مخاطبان تاکید کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور که در جمع مسئولین اجرایی شهرستان فریمان و ورزشکاران اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی سخن می گفت، بوجود آمدن فضاهای ورزشی در ادارات دامپزشکی را باعث ایجاد تعامل بهتر بین فعالان بخش های دولتی و خصوصی دانست و گفت: ایجاد این تعامل سبب انجام بهتر فعالیت های فنی خواهد شد.

وی تصریح نمود: سازمان دامپزشکی کشور از فعالیت های ورزشی حمایت کرده و در زمینه اختصاص اعتبارات لازم بویژه از سهم یک درصد تربیت بدنی حمایت می کند.

 

 

نظر شما
ادامه