کد خبر: ۲۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  مرتضی تمدن، استاندار تهران، از آزادی واردات دام زنده به استان تهران خبر داد و گفت: به دلیل کاهش واردات دام زنده و محدودیتهایی که در این زمینه ایجاد شده بود، طی هفته های اخیر قیمت گوشت قرمز در بازار تهران افزایش یافت و باعث بروز مشکلاتی برای اقشار کم درآمد شد که این موضوع برای مسئوولان دولتی غیر قابل تحمل بود و می بایست برای حل این مشکل تدبیری اندیشیده می شد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه تنظیم بازار افزود: در جلسه ای با حضور وزیر بازرگانی و مسئوولان وزارتخانه جهاد کشاورزی آخرین وضعیت قیمت گوشت قرمز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد واردات دام زنده از روز شنبه به استان تهران آزاد شود و نسبت به افزایش واردات دام ذبح شده از سایر استانها اقدام سریع به عمل آید تا موجب رفع کمبود و تعدیل قیمت گوشت قرمز در بازار شود.

استاندار تهران افزود: در این راستا هماهنگیهای لازم با استانداران استانهایی که صادرکننده دام هستند، به عمل آمده و همچنین مقرر شده ناوگان هوایی برای تسریع در انتقال دام حداکثر همکاری را داشته باشد.

تمدن درباره علت کاهش واردات زنده به استان تهران در هفته های اخیر گفت: به دلیل احتمال بروز تب برفکی واردات دام زنده کاهش یافته بود که با تلاش سازمان دامپزشکی این مشکل برطرف شده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلطانعلی ایرانپور
|
-
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
0
0
سلام. بنده یک دامدار و عشایر منطقه مغان هستم درسته قیمت دام زنده وگوشت کاهش یافته ولی ایا قیمت خوراک دام هم کاهش یافته در حالی که قیمت خوراک تقریبا دو برابر شده . این شد کنترل بازار یا له کردن دامدار؟
نظر شما
ادامه