کد خبر: ۲۹۰۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
خبرگزاری فارس: نظارت بهداشتی ـ قرنطینه‌ای بر صادرات 500 هزار رأس دام زنده 

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از صادرات ۱۶هزار راس دام از طریق این بندر به مقصد بندر خصب عمان به ارزش بیش از 3.5 میلیون دلار خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمد محسنی» ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای گسترش روابط تجاری بندر شهید باهنر با بنادر کشورهای حاشیه خلیج فارس تعداد ۱۶ هزار و۶۹۵ رأس دام زنده توسط ۳۲ فروند لنج باری از بندر شهید باهنر به مقصد بندر خصب عمان بارگیری و صادر شد.

وی صدور مجوزهای لازم جهت صادرات دام زنده بر اساس درخواست صاحبان کالا، توسعه صنعت دامپروری، ارز آوری و گسترش صادرات و مراودات تجاری را از جمله اهداف این بندر دانست.

مدیر اداره بنادر ودریانوردی شهید باهنر ارزش محموله دام صادراتی در این بندر را بیش از ۳ میلیون و ۵۸۹ هزار دلار اعلام کرد.

محسنی افزود: برای صادرات محموله احشام، تاکنون ۳۵ فروند لنج باری مطابق با استانداردهای ایمنی عملیات دریایی و بندری و دامپزشکی استان تجهیز شده است.

وی گفت: برخورداری از زیرساخت های مناسب، نظارت ۲۴ ساعته عملیات بر اساس استانداردهای ایمنی، حضور نمایندگان دامپزشکی، همکاری گمرک، سرعت ارائه خدمات و وجود شناورهای مناسب در بندر شهید باهنر موجب شده تا صاحبان کالا این بندر را به عنوان یکی از بنادر مهم صادرات احشام در استان انتخاب کنند.

حمل دام زنده از بندر شهید باهنر دارای سابقه چند ساله است که صادرات این نوع محموله تاکنون بیشتر به کشورهای عمان و امارات بوده است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iraq
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
0
این درسته اقای دکتر مدیر کل هرمزگان وگرنه بقیه مسائل پرپرپر...............
نظر شما
ادامه