کد خبر: ۲۹۰۵۰
 

با حضور معاون فرماندار رودان بیش از نیم تن گوشت مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان رودان معدوم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، معاون فرماندار رودان گفت: طی بازدیدهای نیروهای اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیش از 500 کیلوگرم گوشت مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان رودان کشف و معدوم شد.

«کوروش نیکطبع» افزود: این اقدام در جهت تامین سلامت غذایی شهروندان و مهیمانان نوروزی صورت گرفته است و حاصل تلاش و نظارت اداره دامپزشکی شهرستان بر توزیع و پخش فراورده های دام و طیور در شهرستان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: این مقدار گوشت مرغ بصورت مرغ گرم نگهداری شده و پس از گذشت تاریخ مصرف تکه تکه شده و جهت ارائه به مشتریان با قصد استفاده در محافل و مجالس عمومی به فروش می رسید که توسط تیم بازرسی اداره دامپزشکی شهرستان کشف شده است.

معاون فرماندار رودان گفت: در راستای طرح تشدید نظارت و بازرسی از اماکن و فروشگاههای عرضه مواد دامی و غذایی این اقدامات در سطح شهرستان صورت گرفته است و تمامی اصناف باید توجه داشته باشند که در ایام تعطیلات نیز بطور ویژه بازرسی و نظارت ادامه خواهد داشت و با متخلفان برخورد جدی می شود.

نیکطبع افزود: همچنین طی هفته جاری در راستای بازرسی از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان با حضور کارشناسان بهداشت محیط بیش از 4 تن فرآورده‌ی گوشتی شامل سوسیس کوکتل و کالباس خشک تاریخ گذشته و فاقد کیفیت از يكي از عمده فروشی های مواد غذايي رودان كشف شد .

وی خواستار توجه هرچه بیشتر شهروندان به تاریخ انقضای مواد خوراکی و اطمینان از سالم بودن این مواد غذایی شد و افزود: شهروندان در زمان خرید مواد غذایی به تاریخ انقضای محصولات توجه داشته باشند و از سالم بودن این محصولات اطمینان حاصل کنند.
 
 
نظر شما
ادامه