کد خبر: ۲۹۰۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در ادامه گشت‌های ویژه ایام تعطیلات نوروز، حدود سه تن محموله مرغ بدون مجوز را در گشتارگاه میدان بهمن کشف کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران ویژه نظارت بر عرضه گوشت مرغ در کشتارگاه و جگرفروشی‌های میدان بهمن، صبح امروز (شنبه) هفتم فرودین به ریاست «امید شهرآبادی» رئیس گشت مشترک تعزیرات تهران و با حضور نمایندگان سازمان دامپزشکی، بازرسی اصناف تهران و نیروی انتظامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ماموران گشت تعزیرات در حین نظارت بر عرضه مرغ در کشتارگاه میدان بهمن با یک دستگاه کامیونت ایسوزو مواجه شدند که حدود سه تن محموله گوشت مرغ داشت اما در بررسی‌های ماموران گشت تعزیرات مشخص شد که این محموله فاقد مجوز قانونی است.

امید شهرآبادی رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان اینکه این محموله با توجه به نداشتن مجوز قانونی و با نظر کارشناسان دامپزشکی توقیف می‌شود گفت: چنانچه مجوز‌های لازم برای این محموله ارائه نشود و نمونه‌برداری‌ها حاکی از غیرقابل مصرف بودن آن باشد، محموله یاد شده معدوم و پرونده تقلب در تعزیرات تشکیل و رسیدگی می‌شود.

کشف سه تن محموله مرغ بدون مجوز در کشتارگاه بهمن + عکس
کشف سه تن محموله مرغ بدون مجوز در کشتارگاه بهمن + عکس
کشف سه تن محموله مرغ بدون مجوز در کشتارگاه بهمن + عکس
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
0
وقتی سازمان دامپزشکی از مسئول بهداشتی اش حمایت نکند نتیجه همین میشود که تخلفات فرآورده های خام دامی بطور اتفاقی توسط دیگر ارگانهای نظارتی کشف و مایه آبروریزی میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
0
ميدان بهمن!
بار بدون مجوز!
عجب!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
1
میدان بهمن خودش دامپزشک مستقر داره، چطور اجازه ورود به مرکز توزیع رو پیدا کرده در صورتی که در میادین میوه و تره بار تهران یک کیلو مرغ و گوشت رو بدون مجوز اجازه نمیدن وارد بشه!!!!! در ضمن یک تشکر ویژه هم از دلالان میدان بهمن میکنیم، دستتون درد نکنه، یه تنه کل صنعت طیور کشور رو نابود کردید، خسته نباشید پهلوان.
نظر شما
ادامه