کد خبر: ۲۹۰۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: برخلاف آنچه که بیشتر مردم فکر می کنند مرغ منجمد به لحاظ کیفیت و بهداشت از گوشت مرغ گرم بهتر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «علیرضا ولی» گفت: مرغ منجمد زیر نظر سازمان دامپزشکی و کارشناسان کنترل کیفی به لحاظ علمی منجمد می شود که به لحاظ علمی و بهداشتی از انجماد در منازل بهتر و کیفیت آن نسبت به مرغ گرم بالاتر است، بنابراین به مردم توصیه می کنیم از نظر مصرف مرغ منجمد و کیفیت آن نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه هم اینک بین200 تا300 هزار تن مرغ مازاد بر مصرف داخلی در کشور تولید می شود، گفت: پارسال به کشورهای مختلف مرغ صادر کردیم و تلاش می کنیم در سال جدید زمینه صادرات مرغ به روسیه و کشورهای شرق اروپا را فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی افزود: کارشناسانی از این کشورها از کشتارگاه های ما بازدید و آن را تأیید کرده اند و امیدواریم بتوانیم امسال زمینه های صادرات مرغ مازاد خود را به کشورهای جدید هموار کنیم.
 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
farshid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
0
پس چرا مرغ منجمد خارجی وارد ایران میشه با تولید داخلی بیشتر از ظرفیت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
0
البته نه در ايران.ايشان كافيست يك ترموگراف در سردخانه هاي تحت نظرشان قرار دهند تا متوجه شوند كه دماي نگهداري مرغهاي منجمد در چه بازه اي است.منجمد يعني زنجيره سرد!
نظر شما
ادامه