کد خبر: ۲۸۹۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

وبسایت «انجمن حمایت از حیوانات» نوشت:

بدنبال گزارشات مردمی رسیده از وضعیت نابهنجار و اعمال خشونت نسبت به سگ های جمع آوری شده در سوله مرگ در مشهد٬ روز پنجشنبه در جلسه مشترک جناب دکتر ضمیری نماینده انجمن حمایت از حیوانات در ستاد کنترل جمعیت حیوانات شهری مشهد و جناب مهندس نجفی مدیریت شرکت پسماند شهرداری مشهد تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

 1- توقف فوری هر گونه فعالیت در سوله مرگ تا ساماندهی حیوانات موجود

 2- درمان و واگذاری سگ های موجود در سوله

 3- نظارت دائمی انجمن حمایت از حیوانات بر فعالیت های آتی در این سوله

 4- تغییر عملکرد این مرکز از کشتار به عقیم سازی و واگذاری حیوانات جمع آوری شده

ضمن تبریک کسب این موفقیت به تمامی حامیان حیوانات و با امید اجرای کامل این توافق٬ انجمن حمایت از حیوانات از تمامی حامیان حیوانات ساکن مشهد درخواست می کند، نماینده این انجمن را در اجرای این توافق و ساماندهی وضعیت حیوانات این سوله یاری نمایند و بطور دقیق کلیه فعالیت های مرتبط با حیوانات شهری را رصد نموده و به انجمن حمایت از حیوانات اطلاع دهند. به این امید که از این پس شاهد بروز چنین نامهربانی هایی نسبت به سگهای مظلوم این شهر نباشیم.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
|
United States of America
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
با سلام واحترام. از امام رضا(ع) خجالت نمیکشند. که درشهری که حرم مطهر ایشان میباشد که این اعمال زشت را انجام میدهند. خداوند حامی مظلومان چه انسان چه حیوان میباشد.این موارد برگه امتحان الهی میباشد .از زحمات شما درجلوگیری از این اعمال خیلی ممنون وسپاسگزارم خداوند دراین اعمال خوب یارتان می باشد.
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
با سلام انشاالله خدا به شما حامی حیوانات هم در این دنیا و در آخرت خیر بدهد و به حیوان آزارها عذاب این دنیا و جهنم نصیبشان شود یا امام رضا تو که ضامن آهو بودی ضامن همه حیوانات بی پناه باش متاسفم در شهری که پیکر مطهر تو در آنجا است این اتفاق افتاده خدا شاهده از آن موقع که شیندم حیوانات مظلوم در سوله یک هفته گشنه و تشنه می مانند آب و غذا می خورم یادشان می افتم از گلوم پایین نمیره خدا لعنتشون کنه
حمید
|
Finland
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
درود بر دوست عزیز و پرتلاشم دکتر سعید خان ضمیری
دست مریزاد
ی درودم به دکتر آل داوود به خاطر این انتخاب شایسته
نظر شما
ادامه