کد خبر: ۲۸۸۴۲
تلاش دامپزشکی استان در ارتقای بهداشت دام و فرآوردهای دامی است
 

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: تلاش مجموعه مدیران دامپزشکی استان اصفهان، ارتقای بهداشت دام و فرآوردهای دامی جهت سلامتی و بهداشت عمومی جامعه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، «دکتر شهرام موحدی» در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نطنز با اشاره به اولویت اصلی دولت تدبیر و امید برای ارتقای سلامت در جامعه اظهار داشت: با توجه به اینکه دامپزشکی در حوزه اقتصاد و سلامت نقش اساسی را ایفا می کند، تلاش مجموعه مدیران استان نیز بر این است که به دور از مسائل حاشیه ای به فعالیت خود در دامپزشکی بپردازند.

مدیر کل دامپزشکی استان، هدف از فعالیت های دامپزشکی را ارائه خدمات صادقانه و با کیفیت مطلوب به اقشار مختلف مردم دانست و تاکید کرد: اهمیت، تنوع و گستره فعالیت‌های حساس و حاکمیتی دامپزشکی ایجاب می‌کند که ما با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، امکانات و نیروهای متخصص و متعهد در ارتقاء بهداشت دام و فراورده های دامی و از این طریق در توسعه صنعت دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان استان و بهداشت عمومی جامعه گام های مؤثرتری برداریم.

موحدی، یکی از راهبردهای این سازمان را حمایت از تولیدکنندگان، مرغداران، آبزیان و خوراک دام دانست و گفت: باید از دامداران حمایت کرد تا اشتغال و درآمدزایی رونق بگیرد.

وی، خواستار همکاری و حمایت سایر مسئولان شهرستان با مجموعه اداره دامپزشکی شهرستان شد.

«یوسف حسنی» فرماندار نطنز نیز در این مراسم بر اهمیت نقش و جایگاه ویژه دامپزشکی در حفظ سرمایه‌های دامی کشور به خصوص ارتقاء سطح بهداشت عمومی و سلامت در جامعه تاکید کرد.

در این مراسم از زحمات «دکتر حمیدرضا رنگرز» تقدیر و «دکتر سید محمدمهدی نظام طاهری» به سمت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان نطنز منصوب شد.
 
 
نظر شما
ادامه