کد خبر: ۲۸۲۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از امحای 56 تن پای مرغ تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی کرمانشاه، «دکتر تورج کرمیان» اعلام کرد: این میزان پای مرغ با اخذ دستور قضایی از دادستانی کرمانشاه و همکاری نیروی انتظامی به صورت بهداشتی امحا شد.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی بهداشتی انجام شده توسط اکیپ های بارزسی دامپزشکی افزود: از ابتدای دی ماه تاکنون بیش از سه هزار مورد بازرسی بهداشتی توسط کارشناسان دامپزشکی از مراکز تهیه، تولید، عرضه و فرآوری فرآورده خام دامی در شهرستان کرمانشاه انجام شده که در این رابطه 60 واحد که ناقض دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور بوده اند با رای دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی پلمپ شده است.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
عباس حسيني اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
توي كمتر از يك ماه در كرمانشاه سه هزار مورد بازرسي ؟؟؟
يعني اگه به فرض جمعا دويست تا مركز توليد وعرضه فقط توي شهرستان كرمانشاه باشه كه نيست. از هر كدوم پانزده مرتبه بازديد و بازرسي شده واگه با احتساب روزهاي تعطيل محاسبه بشه توي بيست وچهار روز هر مركزي پانزده مرتبه اين خيلي خوب و عاليه. !!!!!!!!!
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
يا عرض سلام اگه در مورد چیزی اطلاع نداریم بهتره نظر ندیم در شهرستان کرمانشاه بیش از 1100 واحد عرضه فرآورده خام دامی شامل قصابی،مرغ فروشی، واحد عرضه آلایش دام،کبابی،رستوران،ماهی فروشی،فروشگاههای زنجیره ای و... وجود داره که کارشناسان  دامپزشکي با 4 اکیپ نظارتی در دو شیفت صبح و عصر از آنها بازدید ميکنن.
ميثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
0
با عرض سلام وتشكر از سربازان گمنام دامپزشكي كه در حفظ بهداشت و سلامت جامعه نقش بسزايي دارند و بدون هيچ چشم داشتي با جانفشاني همواره در خط مقدم مبارزه با بيماريهاي انساني و دام حضور فعال دارند.با آرزوي سلامتي و بهروزي براي اين عزيزان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
دوستان شهر کرمانشاه بیش از ۱۸۰۰ واحد صنفی تحت نظارت دامپزشکی داره و ۳۰ ۰۰ بازدی رقمی کمتر از فعالیت انجام شده هستش و بیشتر از ۵۰۰۰ مورد بازدید و بازرسی ماهیانه انجام میشه
نظر شما
ادامه