کد خبر: ۲۸۱۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
قرارداد «حکیم مهر» و شرکت «ایران سامانه»:
شرکت ایران‌سامانه در حال حاضر پشتیبانی بزرگترین سایت‌های خبری کشور نظیر تابناک، خبرگزاری صدا و سیما، باشگاه خبرنگاران، عصرایران، مشرق، انتخاب، و صدها پایگاه خبری دیگر را برعهده دارد ...
 

حکیم مهر - به اطلاع مخاطبین محترم سایت حکیم مهر می رساند، در راستای ارائه خدمات بهتر به اعضای جامعه شریف دامپزشکی کشور، این پایگاه خبری تحلیلی از چندی پیش اقدام به عقد قرارداد با شرکت «ایران سامانه»، بزرگترین شرکت طراحی و توسعه سامانه های تحت وب در کشور نموده است و آخرین ورژن نرم افزار خبری این شرکت با کلیه امکانات مربوطه را به کار گرفته است تا بالاترین کیفیت ممکن را برای شما همراهان گرامی فراهم نماید.

لازم به ذکر است که شرکت ایران سامانه در حال حاضر بزرگترین شرکت ارائه کننده نرم افزارهای خبری و امکانات جانبی مربوطه بوده و پشتیبانی از بزرگان رسانه ای کشور نظیر تابناک، خبرگزاری صدا و سیما، باشگاه خبرنگاران، عصرایران، مشرق، انتخاب، کیهان، میزان، آفتاب و صدها خبرگزاری و پایگاه خبری دیگر را برعهده دارد. شما می توانید خبرگزاری ها و پایگاه های خبری که توسط این شرکت پشتیبانی می شوند، در «اینجا» ملاحظه فرمایید.

بخش های جدیدی نیز به سایت حکیم مهر اضافه شده است که البته راه اندازی تعدادی از آنها هنوز اجرایی نشده و بزودی راه اندازی خواهند شد که از آن جمله می توان «بانک اطلاعات دامپزشکان» و همچنین «تالارهای گفتگو» به منظور انجام بحث های علمی و تخصصی با حضور اساتید برجسته دانشگاه های کشور را نام برد.

ضمناً امکانات جدیدی همچون امکان مثبت و منفی دادن به نظرات بینندگان و پاسخ دادن مستقیم به نظران یکدیگر، امکان انجام نظرسنجی از بینندگان سایت، امکان مشاهده پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار و ... به سایت حکیم مهر اضافه شده است.

همچنین سایت جدید بصورت Responsive طراحی شده است که به عبارت دیگر، برای بینندگانی که با استفاده از تلفن همراه از سایت بازدید می نمایند، چینش بخش های مختلف سایت متفاوت از حالت عادی آن است و عرض کلیه صفحات سایت متناسب با عرض صفحه نمایش تلفن همراه بازدیدکننده تغییر یافته و بهترین حالت را برای بازدیدکننده ایجاد می نماید.

علاوه بر ارتقاء امکانات فنی، بنا داریم در آینده ای نزدیک با تلاش بیشتر و بکارگیری نیروهای جدید، کیفیت سایت را از نظر محتوایی بهبود داده و با درج مقالات تحلیلی بیشتر و مصاحبه های اختصاصی با مسئولین و بزرگان دامپزشکی کشور، رضایت خاطر شما عزیزان را هر چه بیشتر فراهم نماییم ...

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید

 

* نکته: با توجه به ریسپانسیو بودن سایت، بینندگان محترمی که از مرورگر اینترنت اکسپلورر ورژن 9 به پایین استفاده می کنند، ممکن است در نمایش صفحات خبر دچار مشکل شوند. لطفاً از مرورگر اینترنت اکسپلورر ورژن 9 به بعد و یا سایر مرورگرها استفاده نمایید.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
2
5
تبریک میگویم مسئولان زحمتکش حکیم مهر عزیز. همیشه پایدار باشید.
امید مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
1
3
خدمت مدیر مسئول محترم سایت حکیم مهر صمیمانه این ارتقاء کیفیت را تبریک عرض می کنم. به امید موفقیتهای روزافزون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
1
2
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. مدیرمسئول محترم حکیم مهر. از این اقدام ارزنده به سهم خود تشکر و برای شما و همه مخاطبین ارجمند حکیم مهر آرزوی توفیق و سلامتی می کنم. موفق و عاقبت به خیر باشید - دکتر محمد لطفی زاده
علیرضا خاکپور
|
Germany
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
1
3
امید آنکه گامی بزرگ در اتحاد و همدلی جامعه بزرگ دامپزشکی کشور صورت پذیرد.
ناشناس
|
Finland
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
1
2
طراحی سایت بسیار زیبا است . ضمن تبریک ،موفقیت شما را از ایزد منان خواستارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
1
2
این قابلیت جدید که دیگران می تواننبرای یک نظر مثبت و منفی بگذارند خیلی خوب است.
نظر شما
ادامه