کد خبر: ۲۶۷۱

حکیم مهر -  هفته سوم رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن چهارشنبه به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در رشته مارپیچ کوچک با مشخص شدن نتایج آن به پایان رسید.   

این رقابت‌ها با حضور 8 باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران، کانون ورزشی دربندسر، بامپاد، بیمارستان دامپزشکی تهران، آموزشگاه جاویدان، نیروی زمینی، باشگاه هتل خیام و کانون مربیان اسکی دیزین در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در پیست بین المللی دیزین برگزار شد.
در این رقابت‌ها حسین کلهر از بیمارستان دامپزشکی تهران بر سکوی نخست ایستاد، علیداد ساوه شمشکی از باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران دوم شد و محمد کیا دربندسری از کانون ورزشی دربندسر به مقام سوم رقابت های بزرگسالان رسید.
همچنین در رده سنی جوانان مهدی سولقانی از بیمارستان دامپزشکی تهران مقام نخست را از آن خود کرد، مرتضی جعفری از باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران دوم شد و رضا کیادربندسری از کانون ورزشی دربندسر سکوی سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران با کسب 205 امتیاز، بیمارستان دامپزشکی تهران با کسب 174 امتیاز و کانون ورزشی دربندسر با کسب 132 امتیاز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.
گفتنی است، هر تیم با 3 اسکی‌باز شامل 2 ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و یک اسکی‌باز در رده سنی جوانان در رقابت‌های لیگ امسال شرکت می‌کنند.
هفته های چهارم و پنجم این مسابقات، پنجشنبه بیست و چهارم تیر ماه به مناسبت ولادت حضور ابوالفضل (ع) و روز جانباز در دو رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت برگزار می‌شود.

 

نظر شما
ادامه