کد خبر: ۲۶۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  با هماهنگی های صورت گرفته و با کمک استاندار تهران، وزارت بازرگانی، شبکه دامپزشکی کل کشور و نهادهای ذیربط، مشکلات واردات گوشت قرقیزستان برطرف شده و تا پایان هفته جاری بصورت گسترده عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران با بیان این مطلب ،گفت: هم اکنون ورود دام زنده از استان سیستان و بلوچستان به تهران صورت می گیرد که امیدواریم با تداوم عرضه گوشت سیستان و بلوچستان و همچنین ورود گوشت قرقیزستان شاهد کاهش قابل ملاحظه قیمت گوشت در سطح شهر تهران باشیم.

فرهاد باقری معین، با اشاره به اقدامات و همکاری های صورت گرفته در رابطه با واردات گوشت گرم گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تدابیر ویژه ای برای کاهش قیمت گوشت و عرضه گسترده ان در این ماه مبارک اندیشیده شده است.

باقری معین، واردات گوشت از استرالیا را از دیگر برنامه های در دست اقدام برای کاهش قیمت گوشت اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر تمامی مشکلات داخلی واردات گوشت از قرقیزستان برطرف شده و در صورت اخذ موافقت طرف قرقیزستانی و همچنین فراهم شدن شرایط انتقال گوشت گرم ، تا پایان هفته جاری عرضه گسترده گوشت وارداتی را خواهیم داشت.

به گفته رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران موافقت های اولیه برای واردات گوشت از استرالیا اخذ شده و در آینده نزدیک شاهد واردات گوشت از این کشور خواهیم بود.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۴
0
0
سلام همکاران
مثل اینکه اگر این کارها در زمان دکتر نوروزی انجام میشد جرم بود و گناه کبیره اما الان عین ثواب است
کارشناس قرنطینه
|
-
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
کشور قرقیزستان منبع آلودگی های فراوان دامی از جمله تب برفکی می باشد ، به چه استنادی مجوز واردات گوشت از این کشور صادر می شود
نظر شما
ادامه