کد خبر: ۲۶۵۲

حکیم مهرهفته دوم چهارمین دوره لیگ برتر اسکی روی چمن به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) با حضور ‪ ۱۰‬تیم در رشته مارپیچ کوچک در پیست بین‌المللی دیزین با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

علی داد ساوه شمشکی از باشگاه ارتعاشات صنعتی ایران بر سکوی نخست ایستاد، مهدی سلقانی از بیمارستان دامپزشکی تهران و سید محمود صید از باشگاه دیزین به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

این رقابت‌ها با حضور ‪ ۳۰‬اسکی باز در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان از باشگاه‌های ارتعاشات صنعتی ایران، الموت، کانون ورزشی دربندسر، وامپاد، بیمارستان دامپزشکی تهران، آموزشگاه جاویدان، نیروی زمینی، شرکت نفت، هیات کرج و هیات تهران برگزار شد.

گفتنی است، هر تیم با ‪ ۳‬اسکی باز که ‪ ۲‬ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و یک اسکی باز در رده سنی جوانان، در رقابت‌ها لیگ امسال شرکت می‌کنند.

همچنین دور سوم رقابت‌های لیگ برتر اسکی روی چمن چهارشنبه بیست و سوم تیر ماه به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در رشته مارپیچ کوچک و دور چهارم و پنجم این مسابقات، پنجشنبه بیست و چهارم تیر ماه به مناسبت ولادت حضور ابوالفضل (ع) و روز جانباز در دو رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت برگزار می‌شود.

 

نظر شما
ادامه