کد خبر: ۲۴۲۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر محمد جانباز» مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان به همراه «مهندس میراحمدی» معاونت توسعه مدیریت و منابع، از بخش های مختلف اداره دامپزشکی حاجی آباد بازدید بعمل آورده و با همکاران به بحث و گفتگو پرداخت.

«دکتر فخرآبادی» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان حاجی آباد ضمن خیرمقدم به مدیر کل دامپزشکی استان و هیات همراه گزارشی از عملکرد اداره در حوزه های مختلف ارائه نمود و در ادامه در زمینه وضعیت دام منطقه همچنین برنامه های واکسیناسیون و مبارزه با بیماری های دامی، کمبود نیرو و اعتبارات بیان نمود.

«دکتر جانباز» در ادامه با اشاره به اهمیت حرفه دامپزشکی و همچنین کمبود نیرو و اعتبار از همکاران دامپزشکی خواست با انجام هرچه بهتر وظایف خود باعث شناساندن هرچه بیشتر این حرفه در سطح جامعه شوند.

در ادامه مدیر کل دامپزشکی هرمزگان با مهندس جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد دیدار نمود.

دکتر جانباز خواستار مساعدت هایی در زمینه تخصیص اعتبارات مکفی جهت افزایش ارائه خدمات دامپزشکی به دامداران شهرستان و اعلام آمادگی دامپزشکی جهت همکاری های لازم جهت ارتقاء امنیت غذایی شد.

وی کمبود نیرو و مشکلاتی که این اداره در پست های قرنطینه مرزی و بین استانی خود دارد را از معضلات دامپزشکی شهرستان عنوان کرد.

وی از اقدامات و همکاریهای خالصانه فرمانداری حاجی آباد با دامپزشکی تقدیر و تشکر نمود.

دکتر محمد جانباز در ادامه بازدیدی که از داروخانه های دامپزشکی شهرستان داشت مشکلات مسئولین بخش خصوصی را مورد بررسی قرار داد و خواستار درج قیمت در نسخه مخصوص دامدار و توصیه ها و ارشادات لازم جهت ارتقاء سطح کیفی و اقدامات دارو و درمان شهرستان شد.

سپس وی از یک واحد گاوداری نیمه صنعتی این شهرستان بازدید نمود.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
دامپزشک دولتی کرمان
|
Iraq
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
عجب داروخانه ای اقای دکتر جانباز الان دیگه دکور تعویض روغنی ها از این بهتر شده است وا مصیبتاااااااااااااااااا
دامپزشک دولتی کرمان
|
Iraq
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
دست مریضاد اقای دکتر جانباز
کارشناس
|
Iraq
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
0
ای خدا مارا از این رسته برهان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
0
0
کرمان چه به هرمزگان
نظر شما
ادامه