کد خبر: ۲۴۰۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

شغالی که مرغ های اهالی روستای حاجی آباد را می خورد، به دار آویخته شد.در تصویر شغالی را می بینید که از پل املش به دار آویخته شده است که به گفته اهالی جرمش خوردن مرغ و خروس ها بوده است.

براساس این گزارش، این چندمین بار است در شرق گیلان حیوانات را به شکل دلخراشی می کشند.

دار زدن شغال در املش! +عکس

دار زدن شغال در املش! +عکس 

به دار آویختن شغال، شیطنت کودکانه چند دانش آموز بوده است

دارآویختن شغال ، کار چند کودک بود!!! 

به گزارش املش ما صبح امروز در تماس با رئیس محیط زیست املش از چگونگی این اتفاق نامناسب پرس و جو نمودیم و عباس ملکی در پاسخ گفت: شغال بر اثر سانحه تصادف تلف شده بود و به دار آویختن آن بر روی پل حاجی آباد شیطنت کودکانه چند دانش آموز بوده است.

وی در ادامه به آغاز صدور پروانه شکار در املش خبر داد و گفت: بر اساس دستورالعمل صادره از سازمان حفاظت محیط زیست جهت صدور پروانه شکار، اداره محیط زیست شهرستان املش از روز دوشنبه ۲۵ آبان ماه امسال برای شکارچیانی که دارای دفترچه شکار معتبر و جواز سلاح هستند، پروانه شکار صادر می کند.

رئیس محیط زیست املش افزود: صدور پروانه شکار برای متخلفین سالهای قبل و آنهایی که سابقه تخلف دارند ممنوع می باشد و شکارچیان می توانند پس از دریافت پروانه در شکارگاه های مجاز استان به شکار بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با در دست داشتن دفترچه شکار و سلاح معتبر، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی و ارائه فیش بانکی در چهارگروه مختلف پروانه شکار دریافت نمایند.

 

 

برچسب ها: شغال، املش،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
فقط میتونم بگم واقعا متاسفم
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
به نظر من این افراد که این کارا می کنند فاحشه عقلی هستند
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
بچه هایی که دار کشیدن انسانی را به راحتی تماشا و از هیجان آن لذت می برند، سعی دارند خودشان این عمل مهییج!! را تجربه نمایمد و این داستان همچنان ادامه خواهد داشت و مداخلات آسیب شناسان اجتماعی را در این زمینه را بشدت حس می گردد.
نظر شما
ادامه