کد خبر: ۲۳۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، شب گذشته مراسم جشن هفته دامپزشکی و 14 مهر روز ملی دامپزشکی با حضور بخش خصوصی و دولتی برگزار گردید.

دراین مراسم که در سالن شیخ مفید دانشگاه قم برگزارشد، دکتر صفری رئیس نظام دامپزشکی کشور، رعیت پور عضو شورای اسلامی شهر قم و برخی مسئولین ادارات و سازمانهای استان حضورداشتند.

ابتدارئیس نظام دامپزشکی استان ضمن خیرمقدم، هفته  و روز ملی دامپزشکی را به مدعوین و خانواده دامپزشکی تبریک گفت.

سپس مدیرکل دامپزشکی استان قم نیز طی سخنرانی با گرامیداشت هفته دامپزشکی به فعالیتهای شش ماهه سال جاری اشاره و نسبت به ارائه برنامه های آینده گزارشی را به سمع مستمعین رساندند.

در ادامه صفری رئیس نظام دامپزشکی کشور  به ایرادسخنرانی پرداخت و با تبریک فرا رسیدن هفته دامپزشکی و روز ملی دامپزشکی با اشاره به فعالیت های بخش خصوصی در زمینه خدمات بهداشتی و نظارتی سخنان مبسوطی ایراد نمودند و در پایان سخنرانی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی، و رئیس نظام دامپزشکی استان، از فعالین بخش دولتی و خصوصی و کارکنان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در حاشیه مراسم، نمایشگاه عکسی از فعالیت های دامپزشکی استان توسط روابط عمومی بر پا و مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت.

ضمنا در فواصل برنامه شرکت کنندگان شاهد پخش سرود و اجرای گروه دستان فرشته (ناشنوایان و کم شنوایان استان)، اجرای گروه تئاتر و پخش انیمیشن های تازه تهیه شده توسط روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بودند.

لازم به ذکر است که در مراسم  و در انتها با نورافشانی در محوطه دانشگاه قم و صرف شام شبی به یادماندنی را رقم زدند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
0
با سلام ای کاش اقایان مسئول در روز دامپزشکی به خطاها وکم کاریهای خود با زبان صداقت اعتراف می کردند واز جامعه دامپزشکی عذر خواهی مینمودند خصوصا در استان .......... که هیچ کس چشم دیدن نظام دامپزشکی را ندارد
نظر شما
ادامه