کد خبر: ۲۳۵۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیشرفت علم دامپزشکی در دنیا و نیاز  و درخواست صاحبان حیوانات  به مراقبت های بیشتر و ارتقای سطح کیفی خدمات تشخیص و درمانی دامپزشکی را در چند سال اخیر می توان مشاهده کرد.

این خدمات از حیوانات بی آزار اهلی به حیوانات خطرناک جنگل هم رسیده است. در عکسهای زیر یک دندانپزشک شجاع دندان ببری که ترک خورده ودچار شکستگی شده را ترمیم کرده است.

ببرها هم به دندانپزشکی می روند

ببرها هم به دندانپزشکی می روند

ببرها هم به دندانپزشکی می روند

 

برچسب ها: ببر، دندانپزشکی،
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
واقع بین
|
-
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
0
این سایت یک سایت دامپزشکی است و شمایی که این تیتر رو انتخاب کردی, آیا به عنوان کسی که در عرصه دامپزشکی فعالیت میکند, واقعا نمیدانید که حیوانات هم نیاز به معاینه دندانها و دندانپزشک دامپزشک دارند؟ واقعا برای حکیم مهر متاسفم که تهیه خبر رو به دست افراد غیرفعال و بیگانه با علم دامپزشکی سپرده. این سایت واقعا به سایتی کم کار بعد از جناب دکتر لطفی زاده تبدیل شده. تمام خبرهای شما رو در سایتهای معمولی خبر مثل شهرخبر و ... میشه خوند و شما اصولا هیچ خبر جدیدی در عرصه دامپزشکی ندارید و کلا با این عرص بیگانه به نظر میرسید.
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
0
0
با واقع بین موافقم.
مضاف به اینکه دقیقا مشابه همین کار 1-2 سال پیش توسط تیم دانشگاه تهران برای یک پلنگ انجام شد و همه جا، از همین سایت باشگاه خبرنگاران تا حتی در نشریاتی مثل چلچراغ و همشهری جوان انعکاس پیدا کرد الی این سایت حکیم مهر خودمان!
باید تاسف خورد...
نظر شما
ادامه