کد خبر: ۲۳۲۸۷
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
مدیر روابط‌ عمومی این اداره تاکید کرد مدیر‌کل دامپزشکی البرز تمایلی به برقراری ارتباط با رسانه‌ها نداشته و به همین دلیل مدیران این مجموعه خود را از دسترس رسانه‌ها و خبرنگاران خارج کرده‌اند/ نیازی به پاسخگویی به رسانه‌ها نمی‌بینیم! ...
77

حکیم مهر - بر اساس اخبار منتشر شده، بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک (PPR) از روز گذشته در طالقان مشاهده و توسط دامپزشکی این شهرستان نیز تایید گردیده است. به دنبال شیوع این بیماری در طالقان، از صبح روز گذشته تاکنون لاشه هفت کل و بز وحشی در عرصه های طبیعی این شهرستان مشاهده شده است (اینجا).

در پی انتشار اخبار مربوط به شیوع طاعون نشخوارکنندگان کوچک در حیات وحش شهرستان طالقان، خبرنگاران رسانه های جمعی تاثیرگذار کشور (نظیر خبرگزاری فارس و تابناک) برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، اقدام به تماس با اداره کل دامپزشکی استان البرز نمودند. آنچه در ذیل می آید، نتیجه تماس این خبرنگاران با اداره کل دامپزشکی استان می باشد که عیناً نقل می شود:

خبرگزاری تابناک: ... بلافاصله خبرنگاران به ویژه خبرنگاران تابناک البرز با مدیران اداره کل دامپزشکی استان البرز تماس گرفته و از آنها خواستند تا اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.
متاسفانه تا این لحظه هیچ یک از مدیران دامپزشکی البرز پاسخگوی سوالات نبوده و حتی مدیر روابط عمومی این اداره در رفتاری خارج از عرف به برخی از خبرنگاران گفته است که ما نیازی به پاسخگویی به رسانه ها نمی بینیم!
وی همچنین مدعی شد که مدیر کل دامپزشکی تمایلی به ارتباط با رسانه ها نداشته و به همین دلیل مدیران ما خود را از دسترس اصحاب رسانه خارج کرده اند!
کلهر در پاسخ به اصرار خبرنگاران از جمله خبرنگار تابناک تاکید داشت که هیچ نشانی از وجود طاعون نشخوارکنندگان کوچک در البرز مشاهده نشده و رسانه هایی که این خبر را منتشر کرده اند، از واقعیت اطلاعی ندارند! ... (لینک خبر اصلی در سایت تابناک)

 

خبرگزاری فارس: ... لازم به توضیح است، طی 24 ساعت اخیر مدیران دامپزشکی استان البرز حاضر به هیچگونه همکاری با خبرگزاری فارس برای انتشار گزارش‌هایی در این خصوص را نداشتند.
مدیر روابط ‌عمومی این اداره تاکید دارد که مدیر‌کل دامپزشکی البرز تمایلی به برقراری ارتباط با رسانه‌ها نداشته و به همین دلیل مدیران این مجموعه خود را از دسترس رسانه‌ها و خبرنگاران خارج کرده‌اند ... (لینک خبر اصلی در خبرگزاری فارس)

 

یکی از مهمترین دلایل مهجور ماندن رشته دامپزشکی در جامعه، همین تعامل ناکافی مدیران و مسئولین دامپزشکی با خبرنگاران و رسانه های جمعی می باشد. در حالی که رئیس سازمان دامپزشکی کشور برای پیگیری روند کنترل این بیماری، خود شخصاً به استان زنجان سفر می کند (اینجا) و برای اطلاع رسانی به خبرنگاران در خصوص این بیماری نشست خبری برگزار می کند (اینجا)، متاسفانه تعدادی از مدیران کل استانها با کمال بی تجربگی حاضر به هیچگونه تعامل و پاسخگویی به رسانه ها نبوده و وجهه بدی را برای دامپزشکی رقم می زنند.

گفتنی است استان البرز با دارا بودن بیش از 106 هزار رأس دام بزرگ، 330 هزار رأس دام کوچک و 377 واحد پرورش طیور یکی از قطب های دامپروری کشور محسوب می شود و به دلیل این پتانسیل بالا، حضور قوی تر مدیران و مسئولین دامپزشکی را می طلبد.

 

خبر مرتبط:

طاعون نشخوارکنندگان کوچک به طالقان رسید! (+تصاویر)

رئیس سازمان دامپزشکی از ارائه برنامه جامع کنترل طاعون نشخوارکنندگان کوچک به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد

بازدید رئیس سازمان دامپزشکی کشور از اداره دامپزشکی شهرستان طارم (+تصاویر)

سفر رئیس سازمان دامپزشکی کشور به استان زنجان

 

 

انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
................ میدونه طاعون نشخوارکنندگان چی هست؟ .......... به کنار اون .............. هم نمیدونه،اما .................. را استاد هستند.اگه باور ندارید زنگ بزنید و از ............. که باید از همه با سوادتر باشد،در مورد طاعون سوال کنید.امکان ندارد جواب بدهد اما ..................... را براحتی جواب خواهند داد.
ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
اینها طرز برخوردشون با همکاران هم مناسب نیست. از کارشناس ........... گرفته که بد اخلاق و بد برخورد هستن تا ............. اون اداره کل که شان همکاران رو رعایت نمیکنن و اگر شما رو نشناسن معلوم نیست که مکالمه شما با ایشون به کدام سمت برود. هر چند که مدیران و کارمندان با شرافت و مودب فراوانی هم در آنجا مشغول هستن که خدا حافظ خود و خانواده هاشون باشه.
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. گل به خودی درد بیشتری دارد! گاهی برخی مدیران اشتباهاتی می کنند که نتیجه آن خیلی ها را در برمی گیرد. بنده ضمن احترام به دوستان اداره کل دامپزشکی البرز و بخصوص مدیرکل محترم، اگر این خبر واقعی باشد و حقیقتاً گفته باشند که نیازی به پاسخگویی احساس نمی کنند یا تمایلی به ارتباط با رسانه ها ندارند ضروری می بینم که رئیس محترم سازمان دامپزشکی تذکری جدی به مدیرکل دامپزشکی استان البرز بدهند و در صورت تکرار، به نظر می رسد عزل چنین مدیرانی گزینه مناسبی برای حفظ شأن و دفاع از حیثیت صنفی که در همین وضعیت هم نحیف و آسیب دیده است باشد. نگویید این برخورد تند لازم نیست. گاهی یک اقدام مدیر یک صنف را متأثر می کند. البته این با فرض آن است که حرف خبرگزاری تابناک و فارس درست باشد و خبرنگاران محترم طوری مطلب را منتقل نکرده باشند که سبب عدم پاسخگویی شده باشند ولی به هر حال در هر صورت حتی برای تکذیب وضعیت و شفاف سازی هم که شده کلیه مدیران موظفند حسب وظیفه ذاتی مدیریت و مسئولیت خود پاسخگو باشند.
مدیر مسئول حکیم مهر
|
-
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
با سلام و احترام،
اخیراً کامنتی بدون درج نام در حمایت از مدیرکل محترم دامپزشکی استان البرز و با ادبیات ناشایست دریافت شده است که لازم دیدیم توضیحات زیر را به استحضار همکاران محترم برسانیم:
همانگونه که جناب دکتر لطفی زاده به درستی اشاره کردند، پاسخگویی به رسانه ها از مهمترین وظایف مسئولین محسوب می شود و ارتباط مناسب با رسانه های جمعی نقش بسزایی در ارتقاء جایگاه و عملکرد آن صنف بازی می کند، لذا برخورد مناسب و پاسخگویی به رسانه ها بایستی همواره مد نظر مدیران دامپزشکی قرار گیرد.
از آنجایی که گاه برخورد و پاسخ نابجای یک مسئول با رسانه های تاثیرگذار ممکن است منجر به تخریب وجهه اجتماعی تک تک آحاد آن صنف گردد، لذا حکیم مهر بر اساس رسالتی که برای ارتقاء جایگاه دامپزشکی در جامعه احساس می کند، اقدام به درج این خبر به عنوان یک اعتراض درون صنفی نموده است.
با توجه به نفوذ خبری خبرگزاری های فارس و تابناک در سطح کشور و ابعاد این خبر، شایسته است مدیر کل محترم دامپزشکی استان البرز شخصاً با خبرگزاری های فوق الذکر مذاکره نموده و ضمن دلجویی، اطلاع رسانی مناسب و در شأن دامپزشکی کشور را انجام دهند تا دیدگاه عمومی جامعه نسبت به عملکرد دامپزشکی مخدوش نگردد.
ضمناً بجاست با توجه به اینکه انتشار این خبر در سطح رسانه های جمعی کشور، منجر به تخریب وجهه حرفه دامپزشکی و خدمات رئیس، مدیران و کارکنان خدوم سازمان دامپزشکی در اقصی نقاط کشور گردیده است، به نحو مقتضی جبران مافات نمایند.
لازم به ذکر است حکیم مهر نه تنها خود را در برابر قانون پاسخگو می داند، بلکه از آن مهمتر این افتخار را دارد که خود را سخنگو، خدمتگذار و حامی صنف شریف دامپزشکی کشور می داند.
بدیهی است حکیم مهر آمادگی دارد پاسخ رسمی اداره کل دامپزشکی استان البرز را در این خصوص منتشر نماید.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
ميدونيد خوبي اين خبر چيه بجز مدير كل البرز و غيره و غيره
خوبيش دكتر لطفي زاده و پلان هاشونه از پلان A تا پلن Z دكتر لطفي زاده هميشه آمادس
من فكر ميكنم شخص خلج هم اينقدر ذهنش خلاق نيست كه بتونه اينهمه برنامه ريزي براي عملكرد مديرش داشته باشه نميخواهيد كمي صبر كنيد شايد اداره كل دامپزشكي البرز توضيحي براي اين مساله داشته باشه كه قانع كننده باشه پس يه لحظه تامل كنيد براي بيرون كشيدن شمشيرها و ساطورهاتون
در اينكه دكتر خلج و تيمشون در خصوص طاعون نشخوار كنندگان كوچك منفعلانه عمل كردن شكي نيست چون اگه درست عمل كرده بودن كه بجاي اينهمه جلسات هم انديشي با موسسات تحقيقاتي و دانشكده هاي دامپزشكي عريض و طويل بايد ياد ميگرفتن كه مسئوليت اين امر فقط و فقط با سازمان متبوع ايشونه و عقل سليم ميگه يا پاشو مشكل مردم رو حل كن يا اينكه به كسي كه بهتر حلش ميكنه بسپر
سازمان دامپزشكي كشور جاي سياسي بازي نيست بزرگوار
همکار دولتی دامپزشکی البرز
|
-
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
ضمن تشکر از حساسیت بعمل آمده در خصوص احتمال شیوع بیماری PPR به استحضار دوستان منتقد برسانم این بیماری بومی کشورمان بوده ودر صورت بروز در گله های گوسفند براساس سیاست سازمان دامپزشکی :کانون بیماری و گله های مجاور آن واحد اپیدمیولوژیک مایه کوبی می شود کانون بیماری در همه استانها وجود دارد.وقوع بیماری در حیات وحش در حیطه مسئولیت سازمان حفظ محیط زیست است ودرصورت درخواست ان نهاد حتما نمونه برداری و انجام آزمایشات لازم همانند گله های اهلی انجام میگیرد احتمالا عدم مصاحبه بخاطر نداشتن ضرورت امر - عدم ایجاد حساست درباره یک موضوع معمول و لزوم پیگیری تخصصی موضوع بوده است
دکتر صادقی
|
-
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
مجموعه دامپزشکی یک دستگاه تخصصی است مدیر کلش هم یک انسان بسیار با تجربه و علمی - این طور انتقاد بیشتر برای دستگاههای سیاسی مرسوم است تلفات دام در حیات وحش چه ربطی به دامپزشکی دارد اداره محیط زیست پیگیرش است و در مورد نتایجش هم مطمئنا انها میتوانند اطلاع رسانی نمایند البته دامپزشکی البرز دراین خصوص حتما کمک فنی میکند
محفوظ
|
-
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
آقای منتقد چقدر زود قضاوت کردید مصاحبه نکردن گناه نیست چرا فقط دنبال جوسازی هستی مصاحبه زمانیست که موضوعی آنهم تخصصی برسی وازمایشات لازم صورت گیرد البته اگر نمونه های ارسالی از محیط زیست تازه باشد حفظ حیات وحش ربطی به دامپزشکی نداره
دکتر خادمی
|
-
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
علائم ظاهری لاشه ها به ppr شبیه نیست علت تلفات باید از سوی اداره کل محیط زیست بررسی شود دامپزشکی میتواند مشاوره و در تشخیص کمک کند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
حکیم مهر خود را پاسخگو و امانت دار و کارشناس معرفی میکنه در صورتی که شاهد بودیم بارها جانبدارانه خیلی از انتقادات به همین مدیران کل رو حذف کرده. کامنتهایی که هیچ توهینی در اوون نبود. اما اینکه این سایت دم از کارشناسی میزنه میخوام بدونم منظور از 106 هزار راس دام بزرگ منظورش دام سنگین یعنی گاو وگوساله هست؟ یا اینکه 330 هزار راس دام کوچک منظورش سگ و گربه هست یا دام سبک یعنی گوسفند وبز؟ که بنظر آمار گوسفند وبز هم غلطه.
tg
|
-
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
با سلام
همکاران محترم با توجه به توضیح دوستان در خصوص اداره مرتبط با حیاط وحش لازم دانستم به اطلاع برسانم در بهترین وضعیت پرسنلی ، خودرویی و اعتباری سازمان دامپزشکی قادر به واکسیناسیون شاید بیش از 20 درصدی دامها علیه بیماری ppr نیست یعنی عملا امکان واکسیناسیون عمده جمعیت دامی ما وجود ندارد در کنار این امر مسئله مهمتر دامپروی سنتی ما می باشد که هنوز موفق به پرورش دام سبک در سیستم بسته نشده ایم و نقل و انتقال دامها مهمترین عامل شیوع بیماریها در کشور می باشد از دوستان منتقد سازمان می پرسم اگر اینها جای رییس سازمان بودند چه می کردند . در ضمن بنده با نظر آقای دکتر خادمی کاملا موافقم .
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
متاسفانه اين سابقه پاسخگو نبودن به مردم از مديران دولت نهم و دهم زياد ديده مي شد و عموما در برابر سوالات خبرنگاران و مردم فرافكني مي نمودند براي اين توهين به دامپزشكي هيچ راهي جز عذرخواهي وجود ندارد مگر انسان چقدر بايد متكبر باشد كه در برابر عمل ناشايست خود عذرخواهي ننمايد از دكتر خلج درخواست برخورد قاطع داريم
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام مجدد به همگان. دوستانی که فرموده اند وظیفه محیط زیست است بدانند که حفاظت از حیات وحش ابتدا در حیطه وظایف محیط است اما نظارت کلان بر بیماری و سلامت جمعیت دامی کشور به طور اعم با سازمان دامپزشکی کشور است. حالا فرض کنید اصلاً سازمان دامپزشکی وظیفه ای نداشته باشد (که دارد) مدیرکل محترم می توانستند به جای این کار که الان انجام شده و جوی ایجاد شده است مصاحبه کنند و ضمن ارائه توضیحات علمی از این بیماری و وضعیت آن در جمعیت دامهای مزرعه و اهلی (که رفع نگرانی می کند) اشاره ای به مسئولیت محیط زیست داشته باشند و خبرنگاران را ارجاع دهند. اینکه بگوییم اصلاً مصاحبه نمی کنیم هیچ توجیهی ندارد. ضمناً پیش داوری به فرمایش دوستان کار درستی نیست و هم بنده و هم مدیرمسئول محترم حکیم مهر فرض را بر درستی خبر تابناک و فارس و ادعای آنان گذاشتیم و طبیعی است که با انتشار توضیح اداره کل دامپزشکی البرز موضوع مرتفع می شد!
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
هم بنده و هم مدیرمسئول محترم حکیم مهر!!!!!!! یعنی واقعا شما دونفرید؟
فراوري ميگو
|
-
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
همكاران البرزي تازه اين اولسه وقتي جا بيوفته ديگه به هيچ كس پاسخگو نيست
دکتر طیاری
|
-
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
امیدوارم روزی برسد که مردم ما در مورد هر مسئله ای زود قضاوت نکنند خبرنگاران عزیز هم یکطرفه جو مطبوعات را متشنج نکنند .بررسی و نظارت بر وقوع بیماری در دام های حیات وحش به عهده اداره محیط زیست می باشد و در صورت تاییدبیماری اداره دامپزشکی هم به نوبه خود همکاری لازم را خواهد داشت .
به نظر من انتقاد از عدم پاسخ دهی مسئولان دامپزشکی فبل از تایید بیماری کمی مغرضانه به نظر می رسد.
صفاجو
|
-
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
من بارها با دكتر خلج مصاحبه نمودم و برخورد ايشان با خبرنگاران هميشه متواضعانه بوده و با صبر و حوصله به پرسش ها پاسخ مي دادند توهين به قشر سخت كوش خبرنگار در هيچ جاي دنيا پسنديده نيست و در دولت اعتدال نيز اهتمام جدي به وضعيت خبرنگاران شده است متاسفانه برخورد اداره كل البرز اذهان همكاران حوزه خبر به دامپزشكي را متاثر مي نمايد تنها اقدام قاطع مديريت سازمان مي تواند ضمن پاك كردن موضوع توجه سازمان دامپزشكي به عرصه خبر رساني و خبرنگاران را نشان دهد با تشكر از مدير مسول حكيم مهر
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
جناب لطفی زاده یا شما خبر نمیخونی یا فقط خبرهایی رو میخونی که دلت میخواد اگه کمی چشمهای مبارکتون اونور تر رو ببینه ملاحظه میکنید که مدیر کل البرز به فاصله کمتر از 5 ساعت جواب رسانه ها رو داده و این امر منطقی به نظر میرسه بنابراین بحث پاسخگویی به رسانه ها از طرف روابط عمومی و مدیر کل البرز منطقی و شایسته بوده
مبحث مربوط به وظائف سازمان هم که به ایشون ارتباطی نداره تشریف ببرید حوزه ریاست سازمان تا میتونید با خلج دعوا کنید ضمنا نکنه شما مدتی هم کارمند سازمان بودید که وظائف قانونی اونها رو براشون تعیین میکنید دکترجان!!!
ناشناس
|
-
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
مقصر کسیه که اجازه ورود دام رو به مناطق تحت حفاظت را می دهد و اجاره میده
ناشناس
|
-
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
جناب صفاجو تو همون همه جاي دنيا كه شما ازش نام ميبريد زمان و مكان مصاحبه رو خبرنگار تعيين نميكنه متاسفانه خبرنگران ما صبر و تحمل براي شنيدن اين جمله كه الان وقتش نيست رو تعبير به عدم تمايل مصاحبه رسانه اي ميكنند و فورا برخورد قاطع رئيس سازمان رو در اين مورد خواستار ميشن لطفا كمي حرفه اي تر برخورد كنيد و وقتي مدير كل مورد نظر شما در بازه زماني منطقي جواب سوالهاي شما را نداد شروع به تخريبش كنيد
طي مدت زمان مشخصي كه منجر به وخيم شدن اوضاع و يا به خطر افتادن جان و مال مردم و صدمه به اكوسيستم نشود مسئولين مجازند تا نسبت به فراهم آوردن كليه اطلاعات لازم براي اطلاع رساني به جامعه اقدام نمايند
از شما كه عمري رو با اين صنف گذرونديد رفتارهايي عجولانه و بي تامل همانند كه متاسفانه از همكار گرانقدر و با دانشمون دكتر لطفي زاده كه خواستار عزل و توبيخ ايشون شدن بعيد به نظر ميرسيد
دامپزشک
|
-
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
به عنوان کسی که در زیر مجموعه این آقای مدیر کل سه سال کار کرده خدمت دوستان عرض میکنم سعی بیهوده نکنید ........ در دولت قبل ............. بود در این دوره هم ................ است . قشنگ هم بلده ..................... در غیر این صورت .............................. یکدفعه مدیرکل استان البرز نمی شد. و ......................... برای همکاران استان البرز هم آرزوی توفیق و ........... از طرف پروردگار دارم . لطفا اگر ایشان قرارشد پاسخگو باشند در رابطه با سرنوشت اولین اورژانس دامپزشکی در سطح کشور در استان خراسان شمالی نیز سوال شود .
دامپزشک 2
|
-
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
با سلام خدمت دامپزشکی ک 3 سال با دکتر شریفی کار کرده امیدوارم از فضای مجازی استفاده کنیم برای کمک به همدیگر خصوصا رفاقت بین دامپزشکانو زیادکنیم از بهداشتی ها یاد بگیریم منهم ممکن است از کسی ناراضی باشم ولی نباید اعتبار و توانمندی دامپزشکان که مطمئنا بیشتر از مشاغل هم سطح خود مثل پزشکان دندانپزشکان وداروسازان هستند متاثر شود بیاییم اینطوری هم فکر کنیم میشه گاهی بخاطر همدیگر سکوت کنیم فرض بر اینکه ادعایمان درست باشد
صفاجو
|
-
|
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
من هميشه خودم را معرفي مي نمايم براي اينكه حداقل در رسانه ها روزي يك يا دو قلم مي زنم فكر مي كنم سايت وزين حكيم مهر لازم است درج كامنت را ملزم به معرفي نمايد مثل اينكه يك نفر به طرفداري جواب همه را مي دهد قطعا برخورد اداره كل غير حرفه اي بوده و حداقل نياز به عذرخواهي است و تكرار اين موارد باعث وارد امدن خسارات معنوي به دامپزشكي كشور مي گردد ضمنا دكتر لطفي زاده خيليمنطقي بود ولازم است ايشان غرور را دور بريزند
کارمنددامپزشکی
|
-
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
ماشاا... چقدر کامنت این نشون میده مدیرکل البرز طرفدارش بیشتره - ایکاش میشد سایتهای دیگه مثل حکیم مهر به کامنتها اهمیت میدادند ویکطرفه به قاضی نمیرفتن وا... مدیرکل داره شب وروز تلاش میکنه کارهایی که قبلی ها یا بلد نبودند یا تلاش نداشتند رو انجام بده /انسانی خاکی و متواضع و خونگرمه واقعا میشه گفت تو استان ما چشم دیدن انسان بزرگ یا کار بزرگ را خیلیها ندارن حالا مصلحت اقتضا نکرده مصاحبه داشته باشه باید تواین مسئله به چند نفر پاسخ بده ... اونوهم بنویسید که هرروز پیگیر بهتر کردن وضعیت رفاهی پرسنله
ِ
|
-
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
بحث بر سر مصاحبه کردن یا نکردن مدیرکل و یا شیوع طاعون نیست . بحث بر سر اینه که ایشون با غرور کاذب گفتن که ما نیازی به مصاحبه با رسانه ها نمی بینیم و زیردستان خودشون رو هم از مصاحبه منع کردن . لااقل میتونست یه عذرخواهی ساده بکنه و قضیه رو فیصله بده . در مورد تعداد کامنتا هم ماشاالله ایشون و اطرافیانشون واسه ماستمالی کردن این ....................... حسابی توی حکیم مهر فعال شدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
-
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
در خصوص خبر فوق چند نکته لازم به ذکر است
1-چرا رسانه ها و مطبوعات در خصوص یک موضوع ویا رخدادی که اطلاعات کافی از آن بدست نیاورده اند و فقط با یک یا چند تماس تلفنی نسبت به درج آن اقدام می نمایند
2-این بیماری به هیچ عنوان مشترک بین انسان و دام نبوده و نام این بیماری می تواند باعث تشویش اذهان عمومی گردد و با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان
3-اداره کل دامپزشکی استان البرز همواره همراه و کمک حال تمامی ادارات بوده است و این گونه اظهار نظر مدیر کل محترم محیط زیست استان جای بسی تاسف دارد
4-درج این گونه گزارشات عجولانه و اظهار نظرهای بعد از آن باعث دلسردی مسئولانی می شود که با تمام وجود در خدمت مردم و ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه هستند می شود
دامپزشک
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
جناب دامپزشک 2 سلام ، حال و روز ناخوش امروز دامپزشکی کشور به خاطر همین سکوت همکاران بنده و شماست . راستی در استان البرز با این همه مدیر و کارشناس آیا کسی پیدا نمیشد که یه بنده خدایی رو از یه استان دیگه بیاورند برای ریاست؟ دوستان باز هم میگم تناسبی بین مدیریت اداره کل استان خراسان شمالی و استان البرز وجود ندارد. و اگر رابطه های خاص نبود ایشان با این سابقه مدیر کل استان البرز نمیشد. در ضمن از قدیم گفته اند : اگر مي‌خواهيد دولتي زود سقوط كند، كارهاي بزرگ را به آدم‌‌هاي كوچك بسپاريد و آدم‌هاي بزرگ را به كارهاي كوچك واداريد؛ اين موضوع نكته اصلي شكست يك دولت است.
دامپزشک 2
|
-
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
حال وروز دامپزشکی اینه که در خانواده خودمان بهم انتقاد کنیم نه در پیشگاه سایر دستگاهها ...شاید انسان درستی که بتواند بی رودربایسی با مشکلات استان مقابله کند نداشیم این در مسئولیت رییس سازمانه کسی که سابقه خوب داره و سیاستهای دستگاه رو پیش میبره را انتخاب کنه شما هم مدیر شدید ناچارید برای پاسخگویی کسی بیارید که بهتر زبونتونو بفهمه...نخبه های اداره کل !! همگی از استانهای دیگه اومدند بقیه هم عمدتا کرجی نیستند ضمنا فرق مدیریت سایر استانها اینه که اونجا صداقت مدیران بیشتره و کمتر بازیراب زدنها و حسادتها مواجهند بلی این مشکلات در استان ما بر عملکرد فنی دامپزشکی و ودر نتیجه پیشرفت ما دامپزشکان سایه انداخته بیایید بفکر هم افزایی باشیم و اینقدر برای بالارفتن خودمون همکارمونو تخریب نکنیم باز هم میگم از بهداشتیها یاد بگیریم
ماسمالی
|
-
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
تا زمانیکه یک نفر ....... خودش را ............. تلقی کند در آن استان وضعیت نابسامانی ادامه خواهد یافت.این .......... چطور با این ................ کار می کند جای حیرت است.همه این شخص را می شناسند اما هیچ برخوردی نمی شود.یعنی اوه اوه!!
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
با سلام اتفاقا آقای دکتر خلج با سابقه بیش از 30 سال در دامپزشکی با اطلاعات کافی اقدام به انتخاب مدیران در ادارات کل دامپزشکی استانها کرده و مطمئناً وضعیت خوب البرز به همین منوال پیش خواهد رفت .
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
وضعيت خوب استان البرز!!!!!!!!!!! حتما اقاي .... نوشته
دامپزشک البرز
|
-
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
مرحبا بر دکتر شریفی مدیر کل دانای مجرب جوان و فعال و جسور که اینهمه برات پیام میزارن مگه نگفتیم مواظب حسادتها باش ! اگه هزینه نکنی نباید از رسانه ها توقع دیگه داشته باشی
واقع بين
|
-
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
0
0
دوست عزيز اگر هزينه نكني پست نمي گيري چرا افراد فني و محجوب مغضوب مي شوند اگر مي خواهيد كاري را خراب كنيد كارهاي بزرگ را به افراد كوچك بدهيد
نظر شما
ادامه