کد خبر: ۲۳۲۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی گفت: از یکم مهرماه امسال این سازمان صدور پروانه های خدمات دامپزشکی بخش خصوصی را بر اساس قانون افزایش بهره‌وری بر عهده می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر امیر عباس جعفری» روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس نظام دامپزشکی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: در این راستا برنامه‌های درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها، داروخانه‌ها بیمارستان‌ها و مراکز مایه کوبی و شرکت‌های موضوع ماده 2 قانون افزایش بهره‌وری منابع طبیعی و بخش کشاورزی را سازمان نظام دامپزشکی بر عهده خواهد گرفت که این وظیفه پیش از این در اختیار سازمان دامپزشکی کشور بوده است.

وی ساماندهی و فعالیت‌های بخش خصوصی را یکی از وظایف ذاتی نظام دامپزشکی ذکر کرد و گفت: هر صنفی به دنبال آن است که با ساماندهی اعضای خود، خدمات بهتری را به اعضا و بهره برداران از خدمات این اعضا ارائه کند.

معاون بهداشت، آموزش و توسعه نظام دامپزشکی افزود: سازمان نظام دامپزشکی با تأیید صلاحیت و ارزشیابی همکاران خود بر اساس سیاست‌های ابلاغی، پروانه‌ها را ارائه می‌دهد که امیدواریم این امر موجب ارتقای کیفی کار سازمان نظام دامپزشکی شود.

رییس سابق شورای نظام دامپزشکی خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به آغاز فعالیت این شورا در سال 84 با 66 عضو گفت: دفتر این شورا در سایت اداری استان با 80 متر مربع زیربنا سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

قربان زاده افزود: طی این مدت پروژه 211 واحدی نیلوفر و پروژه مسکن مهر در سایت اداری مربوط به اعضای نظام دامپزشکی استان احداث و تحویل متقاضیان شده است.

وی همچنین اعطای تسهیلات به میزان 718 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و 10 میلیارد و 200 میلیون ریال برای خرید مسکن را از فعالیت های این شورا در استان ذکر کرد.

در این مراسم دکتر رضا کمیلی به عنوان رییس شورای نظام دامپزشکی خراسان جنوبی معرفی و از خدمات دکتر محمود قربان زاده رییس قبلی تقدیر شد.

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
سلام .......... دکتر جعفری مگه تو نظامه هنوز؟ کجا بود پس این چند وقت؟ ............
DVM
|
-
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
امیدوارم حالا که پروانه ها داره میره زیر نظام ، سیاست غلط سیستم دولتی دامپزشکی دیگه تکرار نشه و قوانین واقعی اجرا بشن.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
شما اول انتخابات نظام دامپزشکی برگذار کنید ....
آشنا
|
-
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
.......................................
نظر شما
ادامه