کد خبر: ۲۳۱۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

ت

«والتر پالمر» دندان پزشک آمریکایی که چندی پیش سیسیل شیر محبوب زیمبابوه را شکار کرده بود پس از 6 هفته پنهان شدن و بی خبری، سکوت خود را شکست و با آسوشیتدپرس در رابطه با شکارش مصاحبه کرد.

نیو صدر: چندی پیش والتر پالمر، دندان پزشک آمریکایی، سیسیل، شیر معروف زیمبابوه را شکار کرد. این عمل او منجر به یک واکنش تند جهانی نسبت به او و شکار غیرقانونی که انجام داده بود شد.

بعد از تظاهرات هایی که علیه این عمل پالمر و انتقادات تند به او انجام شد،‌ این دندان پزشک بیش از یک ماه پنهان شده بود قصد دارد فردا به مطبش برگردد و دوباره شروع به کار کند.

پالمر در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس برای اولین بار پس از شکار، سکوت خود را شکست و گفت: اگر می دانستم این شیر اسمی دارد و برای کشورشان مهم بود قطعا آن را شکارش نمی کردم. هیچکس در گروه شکار ما اسم این شیر را چه قبل شکار و چه بعد شکار نمی دانست.

این درحالی است به سیسیل برای تحقیقات دانشگاه آکسفورد یک دستکاه جی پی اس متصل بود.

پالمر می گوید در ابتدا سیسیل را با تیر و کمان شکار کرده است. اما شیر پس از آن زخمی شده و حدود 40 ساعت سرگردان بوده است پس از آن پالمر شیر را با تفنگ کشته است.

در طول مصاحبه 25 دقیقه ای، پالمر به بعضی سوالات مانند اینکه چقدر برای شکار هزینه کرده است پاسخ نداد و به بعضی سوال ها به شدت خیره می شد و سپاس از مشاورش کمک می گرفت. در این مصاحبه عکس برداری و فیلم برداری ممنوع بود!

بعضی از مقامات دولت زیمبابوه درخواست کرده اند تا آمریکا پالمر را به کشورشان پس بدهند اما تا الان هیچ اتفاقی در این رابطه نیفتاده است.

فریدبرگ مشاور پالمر که یک وکیل است و به صورت رایگان به پالمر مشاوره می دهد گفته است هیچ چیزی از مقامات در رابطه با جستجو در این رابطه نشنیده است.

فریدبرگ در رابطه با ایکه وکیل پالمر هست یا نه گفت: من در این شرایط وکیل پالمر نیستم، والتر در این شرایط به وکیل نیاز ندارد.اگر مراکز تحقیقاتی یا دولتی بگویند پالمر عملی خشمگینانه ای انجام داده است، در آن صورت در این رابطه حرف می زنیم.

بن پتوک سخنگوی وکیل آمریکایی اندی لوگر صحبت در رابطه با فریدبرگ را رد کرد و پیشنهاد داد سوالات از سازمان محیط زیست پرسیده شود.

در اواسط جولای
۲۰۱۵ (تیرماه ۹۴) مشخص شد والتر پالمر شکارچی سیسیل بوده، دوستداران حیوانات در خیابانی که مطب او در آن قرار داشت تظاهرات کردند. او گفته که از این اتفاقات ناراحت شده است و این مشکلات بیشتر روی همسر و دخترش تاثیر گذاشته و آنها را ترسانده است.

این دندان پزشک شکارچی در رابطه با خودش گفت: کارمندان و بیمارانم از من پشتیبانی می کنند و می خواهند من به کار برگردم.

پالمر اما در این 6 هفته کجا بوده است؟ او چنین پاسخ داده: من در چشم مردم نبودم، اما این به این معنا نبود که پنهان شده بودم، من در میان مردم، خانواده و دوستانم بوده ام، گفتن مکان دقیقی که در آن بودم مهم نیست.

پالمر که تا الان حیوانات زیادی را شکار کرده، هزاران پوند به دلیل شکار غیر قانونی جریمه شده است. اما جمع کل جریمه ها را نمی گوید. 2 نفر دیگری نیز که در این شکار سهم داشتند و به پالمر کمک کردند نیز جریمه شدند.

او به این سوال که آیا به زیمبابوه برمی گردد یا نه گفت: من در رابطه با آینده چیزی نمی دانم، زیمبابوه برای من یک کشور فوق العاده بوده و من همیشه در این کشور از قانون پیروی کرده ام!

به جز شکار سیسیل، پالمر در سال 2008 به علت شکار غیرقانونی یک خرس و دروغ گفتن به محیط زیست 3000 دلار جریمه شد.

منبع : تلگراف / 7 سپتامبر 2015

 

خبر مرتبط:

شکار مشهورترین شیر زیمبابوه توسط یک دندانپزشک آمریکایی (+تصاویر)

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
1
این یک فرد جانی است و شاید لازم است روانپزشکان دستور بستری فوری او را در تیمارستان بدهند
ارشک
|
-
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
1
سزای این فرد جنایت کار این است که با دستان بسته در قفس شیرها انداخته شود .
نظر شما
ادامه