کد خبر: ۲۲۹۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

«دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی البرز و «دکتر سید بهمن نقیبی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین به اتفاق جمعی از مسئولین از بزرگترین گاوداری شیری واقع در نظرآباد بازدید و از نزدیک با مدیران «مجتمع زرین هیو» به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید که کارشناس برنامه و بودجه استانداری البرز نیز حضور داشت، دکتر علی اصغر شریفی ضمن برشمردن ظرفیت های استان البرز گفت: این استان از لحاظ تولید شیر در رتبه خوبی قرار داشته و گاوداری زرین هیو با تولید روزانه 170تن شیر خام در این پروسه نقش بسیار مهمی دارد.

رضایی مدیر عامل زرین هیو نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور مدیران دامپزشکی در این مجتمع گفت: دامپزشکی در صف اول مبارزه با بیماریهای دامی بوده و در تمام مراحل تولید و عرضه نظارت کامل در این مرکز را دارد.

رضایی همچنین به مشکلات و موانع تولید اشاره و حمایت بیش از پیش دولت از تولید کنندگان علی الخصوص بخش دامپروری و کشاورزی را خواستار شد.

گفتنی است پس از این بازدید دکتر علی اصغر شریفی و هیات همراه از یکی از شرکتهای بسته بندی فرآورده های گوشتی و غذایی نظر آباد دیدن نمودند.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
اینم شدخبرحکیم مهرعزیز
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
همه خبرهاشون شده انتصاب و بازدید
همکار دولتی دامپزشکی البرز
|
-
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت مدیرکل جدید استان البرز ؛ بلی این خبر مهمی است بجای پشت میز نشینی و زمان را کشتن ، تحرک این چنینی قابل ستایش نیز است فکر میکنم بازدید از مراکز تحت نظارت دامپزشکی و ارتباط بامسئولین محلی استان لازمه برنامه ریزی و استفاده صحیح از امکانات میباشد من از نزدیک شاهدم وقت زیادی برای اینکارها میگذارند تا تصمیمات هوشمندانه و نتیجه بخش بگیرند دامپزشکی دولتی البرز از اعتبارات کم و نیروی کم رنج میبرده است بهمین دلیل مسئولیت و نگرانی مدیر کل محترم بیشتر خواهد بودانشاا... با این فعالیتها و پیگیریها بهتر ودلسوزتر از نیروهای بومی کار خواهند کرد.همکار دولتی دامپزشکی البرز
نظر شما
ادامه