کد خبر: ۲۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
حکیم مهر -  مدیر گردشگری صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی گفت: خدمات اقساطی گردشگری صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران امکان سفر به هر نقطه از جهان را برای اعضای این صندوق فراهم می‌کند.
محمدرضا اصغری با اشاره به استقبال خوب اعضای سازمان نظام دامپزشکی از خدمات گردشگری صندوق تعاون و رفاه افزود: مشهد مقدس، جزیره کیش، سوریه، سوریه و لبنان، دبی و بانکوک، تورهای واحد گردشگری این صندوق را تشکیل می‌دهند.
وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات هر چه بهتر به اعضای صندوق تعاون و رفاه از میان 80 آژانس مسافرتی که در پاسخ به فراخوان این صندوق درخواست همکاری با سازمان نظام دامپزشکی را داشتند، بهترین‌ها را برای ارائه خدمات برگزیدیم گفت: کلیه تورهای واحد گردشگری با مناسبترین قیمت و بهترین تسهیلات آماده ارائه خدماتی ویژه برای سفر به یادماندنی اعضای خوب ما هستند.
اصغری خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی کلیه خدمات گردشگری خود را به صورت اقساطی، بدون سود و متنوع به اعضای خود ارائه می‌دهد، بی شک استفاده از تسهیلات گردشگری این صندوق شرایط بسیار مناسبی را برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: همچنان که برای بهبود کیفیت و خدمات تورهای داخلی تلاش می‌کنیم در صدد هستیم تا این تورها را به خصوص در قالب تورهای یکروزه برای استفاده اعضا در فصل تابستان افزایش دهیم.
اصغری در خصوص برنامه‌های صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی برای گسترش تورهای برون مرزی نیز گفت: هم اکنون در تلاش برای افزایش تعداد تورها به کشورهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی و آمریکایی هستیم تا اعضای محترممان بتوانند هم در حوزه گردشگری و هم در حوزه شرکت در همایش‌های بین المللی (خارج از کشور) از خدمات این صندوق استفاده کنند.
وی تهیه بلیت کلیه خطوط هوایی به همه نقاط جهان اعم از داخلی و خارجی را خدمتی دیگر از واحد گردشگری صندوق تعاون و رفاه دانست و گفت: هر یک از اعضای سازمان نظام دامپزشکی که در صندوق تعاون و رفاه نیز عضو هستند می‌توانند از این خدمت استفاده کنند.
اصغری خاطر نشان کرد: اخذ ویزای ایران برای متقاضیان سفر به جمهوری اسلامی ایران نیز خدمت دیگری است که صندوق تعاون و رفاه ارائه می‌دهد. این مورد اخیر به خصوص برای حضور اساتید و دانشمندانی که علاقمند به شرکت در همایش‌های بین المللی برگزار شده در ایران هستند قابل استفاده خواهد بود.
وی تصریح کرد: نظر سنجی‌های صندوق تعاون و رفاه از افرادی که خدمات گردشگری این صندوق را برای سفر برگزیده اند نشان از موفقیت ما در برگزاری تورهای مختلف دارد به طوری که هرگز گله و شکایتی از نحوه برگزاری تورها به ما نشد و حتی استفاده کنندگان از این خدمات پایین بودن هزینه و کیفیت بسیار مناسب تورها را نقطه قوت آنها می‌دانستند.
اصغری در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون از خدمات گردشگری صندوق تعاون و رفاه که خود مجری برگزاری آنها است استفاده کرده یا خیر؟ گفت: با توجه به تعریفهایی که از این تورها شنیده ام و وسواسی که در انتخاب آژانس‌های مسافرتی در برگزاری تورهای متنوع داریم، اگر مشغله کاری بسیار زیادی که دارم امکان مرخصی چند روزه را برایم فراهم کند بسیار علاقمند به استفاده از تور سیاحتی زیارتی سوریه هستم.
مدیر گردشگری صندوق تعاون و رفاه در پایان تصریح کرد: هدف ما در نهایت تأسیس آژانس توریستی و گردشگری است که اقدامات اولیه اخذ مجوز تأسیس آن انجام شده است.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
-
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
0
0
جاي تاسف داره. بهتر نيست به امور مهمتري از جمله بيكاري همكاران دامپزشك بپردازن...!؟
نظر شما
ادامه