کد خبر: ۲۲۷۲۴

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی از کسب رتبه دوم ارزیابی عملکرد بین دستگاههای اجرایی استان در سال 93 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی، دکتر علیرضا رفیعی پور ضمن بیان اهم فعالیت های صورت گرفته در این استان افزود: این مقام بر اساس تجربه و تحلیل همه جانبه در حوزه شاخص های اختصاصی و عمومی توسط استانداری محترم خراسان جنوبی به دست آمده است.

وی تغییر رویکردهای اجرایی در حوزه های مختلف کاری نظیر فناوری اطلاعات، روابط عمومی و آموزش را از عوامل تاثیر گذار در کسب این رتبه عنوان کرد و گفت: دامپزشکی خراسان جنوبی از اواسط سال گذشته تغییرات چشمگیری را در زیرساخت های عملیاتی واحدهای فوق انجام داده است.

دکتر علیرضا رفیعی پور در ادامه گفت: این ارزیابی بین 43 دستگاه اجرایی سطح استان صورت گرفته که دامپزشکی موفق به کسب رتبه دوم شده است.

مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی افزود: این موفقیت برای اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی دستاورد بزرگی است که می بایست با انجام فرآیندهای اصلاحی تلاشمان را در ارائه خدمات به شهروندان عزیز افزایش دهیم تا بتوانیم به جایگاههای بالاتر دست یابیم.

دکتر رفیعی پور گفت: در ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری، این اداره کل توانسته است در حوزه شاخص های اختصاصی امتیاز 1000 و در حوزه شاخص های عمومی امتیاز  84/990 را کسب نماید.

مدیر کل دامپزشکی خراسان جنوبی ضمن تشکر از کلیه همکاران که در کسب این رتبه تلاش کرده اند برای تمامی همکاران آرزوی موفقیت وسربلندی نمود.

 

نظر شما
ادامه