کد خبر: ۲۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  پایگاه اطلاع رسانی جامعه دامپزشکان ایران طی خبری نوشت : با توجه به تقاضای مکرر همکاران ارجمند، دانشگاهها و بخش خصوصی، و نیاز صنعت دام و طیور و آبزیان کشور، و در راستای اهداف و وظایف جامعه دامپزشکان ایران تشکیل کمیته تخصصی «افزودنی های خوراک دام، طیور و آبزیان» مورد بررسی و تصویب هیات مدیره جامعه قرار گرفت. از آنجا که کارآیی و اثربخشی این کمیته وابسته به حضور و همکاری همه دامپزشکان علاقمند و با تجربه در این موضوع می باشد، اساسنامه مصوب نامحدود بودن ظرفیت عضویت همه علاقمندان را در بدو تاسیس کمیته پیش بینی کرده است.

 بدینوسیله از همه همکاران علاقمند دعوت میشود تا با پرکردن و ارسال فرم درخواست عضویت و چکیده سوابق کاری ، علمی و پژوهشی مرتبط خود تا پایان خرداد ماه 1389 به نشانی اینترنتی feedadd.iva@gmail.com  ، جامعه دامپزشکان ایران را در اجرای هر چه بهتر وظایف خود یاری بخشند.

 فرم درخواست عضویت و اساسنامه این کمیته تخصصی از اینجا  قابل دانلود است.

 

گفتنی است در حالی که پیش از این و مدت ها اطلاع رسانی در جامعه دامپزشکان ایران با ضعف شدیدی روبرو بوده و هم اکنون هم وضعیت مناسبی ندارد اما چندی است که پایگاه اطلاع رسانی این نهاد شکل بهتری به خود گرفته و به تدریج سعی در به روز بودن و ارائه اخبار مرتبط با این نهاد دارد.

هر چند به روال سابق انتشار ماهنامه جامعه دامپزشکان ایران با چالش جدی روبرو بوده و اصولاً تلاشی هم در انتشار آن به چشم نمی‎آید اما امید است مسئولین جامعه دامپزشکان اخبار جلسات مختلف هیأت مدیره و خلاصه مذاکرات و مصوبات و همچنین سایر فعالیت ها از جمله تشکیل کمیته های تخصصی و معرفی اعضا و دیدگاههای شرکت کنندگان در این جلسات را به دلیل احترام به مخاطبان خود در پایگاه اطلاع رسانی جامعه دامپزشکان ایران منتشر نمایند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قلقلک
|
-
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۶
0
0
با سلام

آقا میشه بگین این پایگاه اطلاع رسانی از چه زمانی و به مدیریت چه کسی تاسیس شده؟

یا اینکه مثل هر چیز دیگه، خود به خود بوجود اومده.

خداییش جواب بدید.با تشکر
موفق باشید
نظر شما
ادامه