کد خبر: ۲۲۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در دستورالعملی به مناطق 22 گانه خواستار حذف واژه «سگ‌های ولگرد» و استفاده از واژه «سگ‌های بدون صاحب» بجای آن شد ...
88

حکیم مهر – وبسایت انجمن حمایت از حیوانات نوشت:

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در دستورالعملی به مناطق 22 گانه خواستار حذف واژه «سگ­های ولگرد» و استفاده از واژه «سگ­های بدون صاحب» بجای آن شد.

در این نامه که خطاب به معاونین امور شهری و فضای سبز مناطق 22 گانه شهرداری تهران صادر شده است، آمده است:

معاون محترم امور شهری و فضای سبز منطقه 1 الی 22

موضوع: تاکید بر استفاده از واژه سگهای بدون صاحب در مکاتبات اداری

با سلام و احترام

با عنایت به ضرورت بازنگری در رویکرد و سیاست­های شهرداری تهران در خصوص کنترل جمعیت سگ­های بدون صاحب در سطح مناطق 22 گانه و تغییر رویه اتلاف با اسلحه گرم به روش زنده گیری و نیز انجام اقدامات فرهنگی - آموزشی در این زمینه برای شهروندان محترم و همچنین به جهت پاسداشت حقوق حیوانات و رعایت فرهنگ زبان و ادب فارسی، خواهشمند است دستور فرمایید تا ادارات ساماندهی مناطق، منبعد در نگارش کلیه مکاتبات اداری از واژه سگ­های بدون صاحب به جای اتلاف سگ­های ولگرد استفاده نمایند.

رضا قدیمی

مدیر عامل

 

انجمن حمایت از حیوانات انتشار این نامه از طرف متولی رسیدگی به حیوانات شهر تهران را به فال نیک گرفته و امیدوار است نشانه های تغییر رویه شهرداری تهران در برخورد با حیوانات بدون سرپرست به بهبود وضعیت این حیوانات و حفظ حقوق آنها منجر شود.

یادآوری می شود با پیگیری و به پیشنهاد انجمن حمایت از حیوانات، مصوبه ای در سازمان امور شهرداری های وزارت کشور به تصویب رسید که به موجب آن شهرداری ها از کشتار سگ­ها در سطح شهر منع شده و موظف به زنده گیری و عقیم سازی آنها شدند، ولی متاسفانه تاکنون این دستورالعمل در اکثر شهرها اجرا نشده یا بطور ناقص اجرا شده است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
باید چنین جمله ای را به فال نیک گرفت.
نظر شما
ادامه