کد خبر: ۲۲۵۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

روز پنج شنبه مورخ 8/5/94 دکتر علی اصغر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان البرز به همراه رئیس دامپزشکی اشتهارد، مسئول حراست اداره کل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از شرکت بسته بندی گوشت و مرغ صنعتی واقع در شهرک صنعتی اشتهارد بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این بازدید دکتر شریفی با اشاره به اهمیت سلامت گوشت و مرغ مصرفی و نظارت دقیق دامپزشکی بر عملکرد شرکت های بسته بندی استان البرز گفت: شرکت های بسته بندی گوشت و مرغ دارای پروانه بهداشتی بهره برداری از دامپزشکی بوده و به صورت مرتب تحت نظارت دامپزشکی استان فعالیت می کنند.

همچنین یک نفر دکتر دامپزشک و یک کاردان دامپزشک به عنوان مسئول فنی بهداشتی در این شرکت ها بر امر قطعه بندی و بسته بندی فرآورده های گوشتی نظارت مستمر دارند.

وی در ادامه افزود: تعداد 33 شرکت بسته بندی گوشت، مرغ، ماهی و سایر فرآورده های گوشتی و دریایی در استان فعال هستند که از این تعداد 3 واحد در شهرستان اشتهارد می باشد.

گفتنی است شرکت مذکور در سال 93 راه اندازی گردیده و روزانه 6 تن گوشت و مرغ در آن بسته بندی و به بازارهای مصرف داخل و خارج استان ارسال می گردد.

در این بازدید دکتر شریفی و هیات همراه از قسمتهای مختلف واحد بسته بندی و قطعه بندی دیدن نمودند.













انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دولتی دامپزشکی البرز
|
-
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
من ضمن ستایش آقای دکتر شریفی در بازدید از مراکز تحت نظارت ، حتما جهت انعکاس خبر و تصویر به رعایت بهداشت فردی ؛ یعنی استفاده ازماسک و کلاه و دستکش توجه داشته باشند و به روابط عمومی نیز تذکر دهند تا دوستان وزارت بهداشتی یا عموم سو استفاده نکنند
نظر شما
ادامه