کد خبر: ۲۲۰۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

دکتر مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر یکروزه به استان آذربایجان شرقی پس از نشست و دیدار با استاندار، در بازدید از یک کشتارگاه صنعتی طیور در این استان نقش مسئولین فنی در کشتارگاه ها را در ارتقاء کیفیت و بهداشت گوشت استحصالی مهم و حیاتی ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه سفرهای استانی خود با سفر به استان آذربایجان شرقی ضمن بررسی مسایل بهداشتی و قرنطینه ای این استان از یک کشتارگاه صنعتی طیور بازدید نمود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: کشتارگاههای طیور می بایست با تجهیز خود و انطباق و اجرای کامل ضوابط سازمان دامپزشکی کشور و اخذ کد IR، خود را آماده ورود به صادرات و حضور در بازار های جهانی نمایند.

وی با اشاره به اینکه کشتارگاهها مقصد نهایی طیور پرورشی در منطقه هستند، رعایت مسائل بهداشتی و قرنطینه ای در کشتارگاهها را از اصول اولیه بهداشتی عنوان کرد.

دکتر خلج استقرار ناظرین دولتی در کشتارگاههای طیور استان را یک حرکت رو به جلو دانسته و بر این اساس نقش و حضور مسئولین فنی و ناظرین دولتی در کشتارگاهها را مهم و حیاتی خواند.

وی همچنین از نزدیک در جریان درج کد رهگیری بر روی گوشت مرغ قرار گرفت.

دکتر خلج اجرای کامل درج کد رهگیری توسط اداره کل دامپزشکی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: این طرح گام عملی نظارت دامپزشکی برای تحقق شعار بهداشت جهانی (ایمنی غذا از مزرعه تا سفره) می باشد.

همچنین دکتر خلج با حضور در جلسه فنی اداره کل دامپزشکی استان، ضمن بررسی مسائل و مشکلات اداره کل از زحمات جهادگران عرصه بهداشت و سلامت جامعه قدردانی نمود.

در این سفر رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تنی چند از مقامات عالی رتبه استان دیدار و تعامل اداره کل دامپزشکی با سایر دستگاههای استان را سرمایه ای ارزشمند برای پیشبرد اهداف دامپزشکی دانست.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
0
آخر سر این ناظر دولتی ناظر دولتی کردنا کار دست ایشون خواهد داد ببین ما کی گفتیم.دلسوز
کارمند
|
-
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
0
ریاست محترم سازمان دومین بار هست که به استان آ.شرقی تشریف می آورند ولی عجیبه یک جلسه عمومی نیم ساعته هم با کارکنان نداشته اند تا حداقل فقط و فقط مشکلاتشان را گوش کنند و فقط خسته نباشید بگویند یا طاعات و عبادات قبولی ....
دامپزشک
|
-
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
0
آقایان مسئول ضوابط بهداشتی را خودشان رعایت ننموده اند ، بازدید از کشتارگاه بدون کلاه، ماسک. انشالله دستکش را پوشیده باشند.!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
ادامه