کد خبر: ۲۲۰۷۴

رئیس شورای پیام‌گذاران سلامت دستگاه‌های اجرایی استان قزوین با کسب اکثریت آرا انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمید زینالی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین ظهر امروز با کسب اکثریت آرا در جایگاه رئیس شورای پیام‌گزاران و مشاوران سلامت دستگاه‌های اجرایی این استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت توسعه امور بهداشتی در جامعه اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه جامع سلامت، دبیرخانه سیاست‌گذاری سلامت استان قزوین، که در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی این استان مستقر است، می‌تواند فعالیت گسترده‌تری نسبت به گذشته از خود نشان دهد.

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین بیان کرد: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مسئول در عرصه سلامت این استان، اجرای برنامه‌های جامع سلامت به نحو مطلوبی دنبال شود.

زینالی ادامه داد: دبیرخانه سیاست‌گذاری سلامت استان قزوین برای برگزاری نشست‌ها و ارتقای جلسات پیام‌گزاران و مشاوران سلامت در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین اقدامات و برنامه‌هایی ارائه کرده است که می‌تواند به مرور روند رو به رشدی را در راستای سلامت جامعه طی کند.

این مسئول با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های اجرایی در ارتقای امر سلامت می‌تواند نقش عمده‌ای در جامعه داشته باشد، این گونه نشست‌ها را نماد برجسته‌ای برای تحقق فعالیت‌های بین بخشی و ایجاد الگوی مناسب همکاری در حوزه سلامت دانست.

نماینده اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین در شورای پیام‌گزاران سلامت یادآور شد: تعیین پیام‌گزاران و مشاوران سلامت هر دستگاه اجرایی در این استان با درخواست دبیرخانه سیاست‌گذاری سلامت از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تحقق پیدا کرده است.

زینالی مطرح کرد: در حال حاضر گروهی از 23 پیام‌گذار سلامت تشکیل شده و به نمایندگی از دستگاه متبوع خود در استان در جلساتی که با هماهنگی و تلاش دبیرخانه سیاست‌گذاری سلامت برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: افرادی که به عنوان پیام‌گذار سلامت شناخته شدند مسئولیت هماهنگی برای اجرای برنامه‌های متنوع و گسترده این دبیرخانه را در بخش‌ها و عرصه‌های مورد نظر برای فعالیت خود را بر عهده دارند.

گفتنی است؛ حمید زینالی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین طی دو مرحله انتخابات، که در آخرین جلسه شورای پیام‌گذاران سلامت دستگاه‌های اجرایی این استان برگزار شد، با کسب 15 رأی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

 

 

نظر شما
ادامه