کد خبر: ۲۱۹۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

اسفراین / سپهر آئین - برترین های تنیس روی میز اسفراین تجلیل شدند

«خبرگزاری مهر» نوشت:

در ادامه تغییر مدیران کل دستگاه های مختلف خراسان شمالی، مدیرکل دامپزشکی استان نیز تغییر و «دکتر سید محمدمهدی احمدی» جایگزین دکتر علی اصغر شریفی شد.

با انتصاب علی اصغر شریفی، مدیرکل سابق دامپزشکی خراسان شمالی به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان البرز، سیدمهدی احمدی به عنوان گزینه نهایی تصدی سمت مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی انتخاب شده است.

احمدی که دانش آموخته دانشگاه تهران و از مدیران بومی استان محسوب می شود، پیش از این در سمت های مختلف سازمان دامپزشکی فعالیت کرده و قبل از انتخاب به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان نیز رییس شبکه دامپزشکی شهرستان اسفراین بود.

هنوز حکم مدیرکل جدید دامپزشکی خراسان شمالی صادر نشده اما بر اساس برنامه طی یکی دو روز آینده این حکم صادر شده و مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قدیم و جدید دامپزشکی استان با حضور مسئولان استانی و کشوری در بجنورد برگزار می شود.

علی اصغر شریفی، مدیرکل سابق دامپزشکی خراسان شمالی پس از ۳.۵ سال فعالیت در این سمت در روزهای اخیر به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان البرز منصوب و معارفه شد.

روز گذشته مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی نیز تغییر کرد و با حکم معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تعاون روستایی کشور، محمد ناصری مقدم به عنوان مدیر جدید تعاون روستایی خراسان شمالی جایگزین علیرضا توسلی نیا شد.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
0
آخه اینم شد خبر!یکی این خبر رو معنی کنه!!!
ناشناس
|
-
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
من از این آقای دکتر به خاطر مسائل حرفه ای اصلا خوشم نمیاد اما معتقدم یک مدیر کل بومی استان ، مشکلات استان را به خوبی میفهمد و با لابی قدرتمندی که ایشان با دوستان استانداری دارند قدرت و توان سروسامان دادن به اوضاع آشفته دامپزشکی استان را دارند . در ضمن جهت اطلاع شما ایشان هم مانند استاندار اهل روستای روئین هم هستند که فکر میکنم از فاکتور های مثبت ایشان به حساب می آید .
فیروز
|
-
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
سلام . ایشان کاملا در کارشان حرفه ای اند و اگر کسی با ایشان از نزدیک در محیط کار اشنا باشه میفهمه که این شخص واقعا برای استان دلسوزانه کار میکنه و واقعا در کارش حرفه ای هستش و به نظر من میتونه تحولات بسیار مناسبی در ضمینه بهداشت مواد غذایی و بهداشت فراورده های خام دامی در استان داشته باشه.
به امید روزای بهتر.
نظر شما
ادامه