کد خبر: ۲۱۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

دبیر انجمن صنایع غذایی خراسان رضوی گفت: شایعه منتشر شده مبنی بر دستگیری رئیس کارخانه برای تولید سوسیس و کالباس از گوشت سگ و الاغ کذب محض است.

به گزارش ایسنا، سعید کافی ضمن تکذیب خبری مبنی بر استفاده از گوشت‌های غیر مجاز در تولید سوسیس و کالباس در مشهد، اظهار کرد: در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر استفاده از گوشت حیوانات مختلف از جمله سگ مطرح شده که صحت آن از طریق دستگاه‌های نظارتی و سازمان نظام پزشکی بررسی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: پس از بررسی‌های متعدد متوجه شدیم دو سال قبل مردی در حاشیه شهر حیوانات را کشته و گوشت آن را در رستوران‌ها به فروش می‌رسانده است، اما این فرد دستگیر شده است.

‌کافی با بیان اینکه انتشار عکس‌ها و خبر این مطلب در فضای مجازی به قصد تخریب است، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف انجمن حمایت قانونی از واحدهای صنفی است که طبق وظیفه خود خواستار پیگیری قانونی این مطلب از طریق مراجع قضایی شده است.

‌وی از احضار و دستگیری یک نفر از عوامل پخش این شایعه خبر داد و گفت: این فرد به دادگاه ارجاع داده شده و پیگیری برای یافتن سایر افراد همچنان ادامه دارد.

دبیر انجمن صنایع غذایی در ادامه عنوان کرد: در خراسان رضوی تاکنون شکایتی در خصوص استفاده از گوشت‌های غیرمجاز نداشته است.

 

خبر مرتبط:

شایعه توزیع گوشت الاغ در مشهد تکذیب شد (+تصاویر)

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
راد
|
-
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
0
0
وضعیت شهر مشهد ازنظربازرسی مراکز عرضه زیاد جالب نیست مصداق آن هم قصابی های خیابان شهید کامیاب می باشد که نیاز به بازرس ثابت داردتاکنترل دقیقی صورت پذیرد.
نظر شما
ادامه