کد خبر: ۲۱۵۸۳

خبرگزاری فارس: تعداد نیروهای اداره کل دامپزشکی قزوین به 114 نفر رسید

دکتر سید بهمن نقیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 14 نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فروردین ماه 92 دامپزشکی قزوین از ابتدای خرداد ماه سال جاری شروع به کار کردند.

وی افزود: تعداد نیروهای ثابت رسمی و پیمانی اداره کل دامپزشکی استان قزوین با جذب نیروهای استخدامی جدید به 114 نفر رسیده که با ورود این نیروها 44.2 درصد پست‌های سازمانی این اداره کل دارای تصدی است.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین اضافه کرد: از آنجایی که مجموعه افراد استخدامی جدید دارای تخصص‌های متعدد در حوزه‌های فنی و اداری هستند، انتظار می‌رود وضعیت این اداره کل در پاره‌ای از موارد تقویت شده و قطعاً اثرات مثبتی در انجام بهینه وظایف محوله دارد.

دکتر نقیبی بیان کرد: علاوه بر تمام وظایفی که طی سالیان گذشته انجام می‌شده در سال جاری تلاش داریم به طور ویژه در امور مربوط به ارتقای فعالیت‌های آزمایشگاهی، تقویت نظارت بهداشتی آبزی‌پروری و ارتقای کیفیت بهداشتی شیر خام در استان قزوین گام‌های اساسی برداریم.

این مسئول ادامه داد: تمام نیروهای استخدامی جدید با طی آموزش‌های بدو خدمت اعم از کلاس‌های آموزشی و نیز بازدیدهای میدانی با عرصه‌های مختلف فعالیت‌های دامپزشکی آشنا می‌شوند.

 

نظر شما
ادامه