کد خبر: ۲۱۵۲۷

در دهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی استان اصفهان، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برای دومین سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته و موفق به کسب تندیس و لوح سپاس اثر برتر روابط عمومی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در دهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی استان اصفهان که با حضور اساتید و مجربان علم روابط عمومی و بالغ بر 70 روابط عمومی‌ استان از بخشهای دولتی، نیمه دولتی و خصوصی طی روز سی ام اردیبهشتسال‌جاری در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی،صنایع، معدن و کشاورزی برگزار شد، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان حائز رتبه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی و انتشارات شناخته شد و تندیس و لوح سپاس اثر برتر روابط عمومی را از آن خود کرد.

در این مراسم که جمعی از مسئولین استانی، مدیران کل ، اساتید دانشگاه و پیشکسوتان علم روابط عمومی از جمله پروفسور جلالی پدر کنونی علم روابط عمومی نوین کشور حضور داشتند، پیام مسئولین و داوران دهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی استان قرائت شد.

در این جشنواره پروفسور جلالی در خصوص حرفه‌گرایی در گرو بصیرت حرفه‌ای، استاندارد‌سازی، توسعه زیرساختی روابط عمومی‌ها، استانداردهای اخلاقی در روابط عمومی حرفه‌ای و نوین (الکترونیک)... مطالب شایسته ای ارائه نمودند.

گفتنی است در نهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی استان اصفهان سال گذشته که در همین مکان برگزار شد، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در همین بخش موفق به کسب رتبه برتر شد و تندیس و لوح سپاس خود را دریافت کرد.

 

 

نظر شما
ادامه