کد خبر: ۲۰۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مقامات یک موسسه حمایت از حیوانات در هنگ کنگ از توزیع غذای حاوی گوشت سگ به فضانوردان چینی انتقاد کردند.

موسسه خیریه حمایت از حیوانات در هنگ کنگ از مقامات چینی بدلیل توزیع غذای حاوی گوشت سگ به فضانوردان برنامه فضایی این کشور انتقاد کرد.

یانگ لیوی ، اولین فضا نورد چینی ، در خاطرات اخیر خود فاش کرد که هنگام آماده شدن برای ماموریت به فضا ، در بخشی از جیره مخصوص غذایی آنها از گوشت سگ استفاده شده بود .

موسسه خیریه حیوانات آسیا در هنگ کنگ به افشای برخی از خاطرات یانگ ، فضانورد چینی پرداخت که در اکتبر 2003 میلادی به ماموریت تاریخی فضایی خود پایان داد.

ارینگ فنگ ، سخنگوی این موسسه در باره تهیه غذاهای حاوی گوشت سگ برای فضانوردان و نگرانی های ناشی از آن گفت: استفاده از گوشت سگ انسان را در معرض خطرات بهداشتی ، کشاورزی و مسائل مربوط به ذبح آن قرار می دهد که امیدواریم مسئولان تیم ملی فضانوردی ما این مسائل را در نظر بگیرند.

وی همچنین درباره شیوع و ابتلای بیماری ناشی از مصرف گوشت سگ خاطر نشان کرد، تجارت گوشت سگ نیز بیماریهایی از جمله وبا، هاری و آلودگیهای انگلی را بدنبال دارد که همه اینگونه بیماریها می تواند به انسان منتقل شود زیرا برخی از گروههای امحاء سگ با استفاده از سیانور سگها را مسموم می کنند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، مصرف گوشت سگ طی سده های اخیر در میان چینی ها و بویژه مناطق روستایی آن متداول بوده است اگر چه امروزه مقامات این کشور گامهایی برای جلوگیری از مصرف گوشت سگ برداشته اند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بيولوژيست
|
-
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۲۵
0
0
قابل بحث نيست . چين بجاي اينكه جمعيت خود را از سالها قبل كنترل كند ، به بيش از يك مليارد رسيده و مردمش هر آشغالي را ميخورند .
نظر شما
ادامه