کد خبر: ۲۰۷۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پروژه عمرانی

مدیرکل فنی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: میانگین اجرای پروژه ها ۷ سال است و بیشترین مدت اجرای پروژه ها مربوط به دانشکده دامپزشکی است که ۲۴ سال طول کشیده است.

به گزارش خبرگزاری تسینم از تبریز، نظام یونسی شامگاه امروز در شورای فنی استانداری با اشاره به سیمای پروژه‌های ملی در حوزه آموزش عالی در سال 92 اظهار داشت: در سال گذشته 25 درصد پروژه‌های عمرانی آذربایجان‌شرقی به پروژه‌های آموزش عالی اختصاص یافته بود.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دانشگاه تبریز در صدر پروژه‌های عمرانی دانشگاهی استان بوده است و پارک علمی و فناوری کمترین بودجه را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل فنی استانداری آذربایجان شرقی افزود: از 58 پروژه عمرانی 38 پروژه احداثی و تنها یک پروژه مطالعاتی است که از مجموع 38 پروژه شاهد تحقق 94 درصدی این پروژه ها هستیم.

وی گفت: میانگین اجرای پروژه ها 7 سال است و بیشترین مدت اجرای پروژه‌ها مربوط به دانشکده دامپزشکی است که 24 سال طول کشیده است.

یونسی میزان تحقق اهداف در بخش عمرانی آموزش عالی را در مقایسه با کل پروژه‌ها شامل عقب ماندگی دانست و گفت: برخی از پروژه‌ها که تعداد آنان 4 پروژه است عقب ماندگی 100 درصد را دارا هستند.

وی افزود: علاوه بر اعتبار مورد نیاز عمرانی برای اتمام پروژه‌ها بدهی به پیمانکاران نیز وجود دارد که در این زمینه برخی پروژه‌ها با وجود اتمام، بدهی آنان هنوز وجود دارد.

مدیرکل فنی استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به جزئیات پروژه‌های عمرانی در حال اجرای مراکز آموزش عالی استان گفت: این پروژه‌ها پیشرفت صفر تا 99 درصدی، را دارا هستند که از جمله این پروژه‌ها احداث دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز، توسعه دانشگاه عمران تبریز، احداث سلف سرویس دانشگاه تبریز و دانشگاه‌های شهرهای مختلف استان هستند.

وی با اشاره به حجم مطالبات به پیمانکاران گفت: این بدهی موضوعی کشوری است که از سوی مسئولان ارشد کشور دنبال می‌شود.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
0
ماشاالله ماشالله دانشکده دامپزشکی تبریز را باید رکوردار دانست اما دوستان فکر می کنید تاخیراینچنینی ربطی به مسئولین دانشکده دامپزشکی مسلما ندارد چون دفتر توسعه و عمران دانشگاه و مدیریت های دانشگاه در طول این مدت بایستی پاسخگوی این بی مهری باشند پس یکه تازی نیروهای دانشگاه ازاد در این استان و حضور پررنگ نیروهای دانشگاه آزاد در عرصه دامپزشکی بی دلیل نیست هرچند که بی تفاوتی نظام این استان به مسئله اشتغال غیر قانونی اعضا هیات علمی دانشگاهها در این استان و صدور پروانه های غیر قانونی جهت اعضا هیات علمی تمام وقت دانشگاه های دولتی و آزاد در زمان دکتر زندیه مدیر کل اسبق دامپزشکی این استان نیز بسیار جالب است شایسته است به همت بلند مدیران دانشگاه تبریز در تکمیل پروژههای دامپزشکی تبریک و دست مریزاد گفت . ارادتمند دکتر عالی نسب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
الان که پنج سال هم از تاریخ خبر گذشته و سابقه این ساختمان نیمه کاره به ۲۹ سال رسیده. ولی هنوز متروکه و نیمه کاره مانده است
نظر شما
ادامه