کد خبر: ۲۰۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر -  سیدنظام‌الدین سجادی معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی جایگزین سید محمد موسوی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی شد.

هر چند که تا روز گذشته خبر تغییر مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی از سوی روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی شایعه قلمداد می‌شد اما صبح سه شنبه 21 اردیبهشت ماه مراسم تودیع موسوی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی و معارفه سجادی مدیرعامل جدید این سازمان که تا پیش از این معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی بود با حضور مقام ارشد این وزارتخانه در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مدیران سازمان مرکزی تعاون روستایی و حتی نماینگان تشکل‌های بخش کشاورزی حضور داشتند حجت الاسلام خاتمی نماینده ولی فقیه در سازمان مرکزی تعاون روستایی به نماینگی از سوی کارکنان و مدیران مرکزی و استانی این سازمان به نقاط قوت مدیرعامل پیشین این سازمان اشاره کرد و گفت: صاحب برنامه بودن و برنامه پذیری از ویژگی‌های بارز مهندس موسوی محسوب می‌شد ضمن اینکه ایشان آشنایی و احاطه و نگاه علمی مناسبی نیز به این سازمان داشتند.

مظفری ـ مدیرعامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران ـ هم با مخاطب قرار دادن مدیر عامل جدید سازمان تعاون روستایی اظهار امیدواری کرد که با درایت وی حرکت سازمان به سمت موفقیت‌ها ادامه پیدا کرده تا برآیند کار آنها در تولید ناخالص ملی اثرگذار باشد و تعاونی‌ها بتوانند با دلگرمی به راه خود ادامه دهند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مراد خان
|
-
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
0
0
بسم الله الرحمن الرحیم
مخالفت صفت دشمن است و شایسته دوست نیست . ( سعدی علیه الرحمه)

جناب آقای دکتر ایرج عبدی نماینده محترم مردم خرم آباد ، دوره و بخشهای تابعه
با سلام و دعای خیر
حمایت و دفاع منطقی و کارشناسانه جنابعالی در چهار روز بررسی صلاحیت وزرای کابینه دولت تدبیر و امید از کابینه پیشنهادی برگ زرینی دگر بر تاریخ پر افتخار قوم لر افزود . ما جمعی ازنخبگان ، جانبازان ، رزمندگان ، خانواده های شهدا ، فرزندان شاهد جهاد کشاورزی استان لرستان ، ضمن آرزوی موفقیت برای وزرای انتخابی، به مناسبت رای اعتماد به جهادگر هم رزم شهیدان و برادر دو شهید هشت سال دفاع مقدس جناب آقای مهندس محمود حجتی که نشان از ارج نهادن به خون شهیدان و صداقت در گفتار ، تجربه و تخصص دارد ، از حمایتهای بی دریغ و صادقانه جنابعالی و همکاران محترم کمال تشکر و قدردانی را داریم ، امید است در سایه الطاف ایزد منان همواره موفق و موید باشید .

والسلام علی عبادالله الصالحین
جمعی از نخبگان و ایثارگران ، جانباز ، خانواده شهید ، فرزندان شاهد جهاد کشاورزی استان لرستان
نظر شما
ادامه