کد خبر: ۲۰۶۳۴

بر مبنای تصمیم جلسه هفته اخیر کمیسیون فنی اداره کل دامپزشکی استان تهران و بر مبنای پیشنهاد واصله مقرر گردید تا وب پارت اطلاع رسانی عمومی رخدادهای اپیدمیولوژیک و بهداشتی در پورتال اداره کل دامپزشکی استان تهران راه اندازی گردد.

بر اساس این تصمیم از این پس کلیه رخدادهای بیماریهای دام بزرگ، دام کوچک، طیور، آبزیان، زنبور عسل و ... که در سطح استان تهران رخ می دهد، بصورت تجمیع شده در این وب پارت به منظور اطلاع رسانی عمومی منتشر خواهد شد.

همچنین این وب پارت در برگیرنده کلیه فعالیتهای بهداشتی اعم از طرحهای واکسیناسیون، طرحهای قرنطینه ای، محدودیتهای حمل و نقل دام و همچنین دربرگیرنده اطلاعیه های بهداشتی در خصوص بیماریهای مشترک انسان و دام، محصولات قاچاق و یا غیر مجاز و تقلبی خام دامی و ... خواهد بود.

از سوی دیگر این وب پارت دارای آپشن خوراک خبری یا RSS نیز می باشد که همکاران محترم بخش خصوصی و همچنین ادارات دامپزشکی در سایر استانها بدون نیاز به مراجعه به سایت و تنها با تنظیم برنامه RSS Reader خود می توانند این خروجی را تیتر وار دریافت نمایند.

در انتها اداره کل دامپزشکی استان تهران پیشنهاد راه اندازی این وب پارت را برای سایر ادارات کل دامپزشکی استانها را دارد تا بر مبنای آن بتوان به خروجی واحدی در خصوص اطلاع رسانی بیماریهای دامی و مخاطرات بهداشتی رسید.

فایل های مربوطه :
FeedDemonInstall45_Softgozar.com.exe4.09 MB

 

 

نظر شما
ادامه