کد خبر: ۱۹۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

امسال از یک میلیون و 138 هزار واحد عرضه و فرآوری سازمان دامپزشکی کشور بیش از 2 میلیون بازدید انجام شده است.

مدیر کل دفتر نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: در این مراکز سالانه از حدود 2 میلیون تن تخم مرغ گوشتی، 900 هزار تن تخم مرغ، 700 هزار تن آبزیان، 9 میلیون تن شیر و 15 میلیون تن فراورده خام دامی نظارت می شود.

دکتر عباس عباسی همچنین استفاده از مهر دامپزشکی بر 20 میلون تن فرآورده های دامی در سال و عرضه آن به بازار را جمله از فعالیت های این حوزه برشمرد و گفت: سازمان دامپزشکی کشور بهداشت و سلامت فرآورده های دامی از جمله دام، طیور، آبزیان و خوراک دام و تامین سلامت دام و کنترل و پیشگیری از بیمارهای دامی در قالب برنامه ریزی سالانه را در سرلوحه کار خود قرار می دهد.

وی ایمن سازی خوراک دام را از برنامه های در دستور کار سال آینده سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد و افزود: امید است که در برنامه 5 ساله بتوانیم محصولات ایمن و سالمتری در این حوزه فراهم کنیم.

مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی هم گفت: در خراسان رضوی 20 هزار واحد عرضه و فراوری وجود دارد که از این واحدها ماهانه 5 نوبت بازدید می شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خير خواه
|
-
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
0
0
ايكاش قبل از ايمن سازي خوراك دام،ايمن سازان را ايمن كرد.مورد داريم كه خود ايمن ساز كه خود را مرد آچار فرانسه و فوق العاده فني در سيستم دامپزشكي جا زده است،از مقامش سو استفاده كرده و بعضي از كارخانجات خوراك دام را تحت فشار قرار داده كه از وي ساق پاي مرغ بخرند.حالا سوالي كه پيش ميايد اين است آيا اين فرد در آناليز خروجي و درصد پروتئين هم موثر است؟ تاوان اين معلق بازي را چه كسي پرداخت مي كند؟
خداوند همه را به صراط مستقيم هدايت كند.از آقاي دكتر خلج انتظار اصلاحات سريع در بعضي استانها را داريم
نظر شما
ادامه